Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@22:49:33 GMT

حرکت ویژه علی کریمی برای لیگ بیستم!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۵۰۷

حرکت ویژه علی کریمی برای لیگ بیستم!

احتمال این که ستاره خط میانی آبی‌ها اولین بازیکنی باشد که قراردادش را با این تیم تمدید می‌کند وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بر اساس اعلام باشگاه استقلال، تمدید قرارداد با بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان با این تیم به اتمام می‌رسد از امروز و فردا آغاز می‌شود و مدیران استقلال به ترتیب با این بازیکنان پای میز مذاکره خواهند نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص کسب اطلاع کرد اولین بازیکنی که احتمالا برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره می نشیند، علی کریمی ستاره خط میانی آبی پوشان است که دو فصل خیلی خوب را در این تیم تجربه کرده و در دو فصل گذشته در زمره بهترین های این تیم بوده است.

با این که گفته می‌شود کریمی پیشنهاداتی هم از اروپا دارد، اما چنانچه روند مذاکرات آبیها با این بازیکن خوب پیش برود، کریمی می‌تواند اولین بازیکنی باشد که قراردادش را با آبی‌ها برای فصل بعد تمدید خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی احمد سعادتمند علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم مصری لیورپول پس از درگیری هفته گذشته با یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، همچنان یکی از موضوعات اصلی بحث و گفت‌وگوهای اهالی فوتبال است.

ستاره ۳۱ ساله در حالی‌که برای تعویض و ورود به زمین آماده می‌شد، ابتدا از دست دادن با کلوپ خودداری کرد و این باعث شد که این زوج در کنار خط با یکدیگر وارد یک درگیری لفظی شوند.

سونس ستاره مصری را به خودخواهی متهم کرد و مدعی شد که صلاح اغلب از تعویض و خارج شدنش از زمین و یا آغاز بازی از روی نیمکت ناراضی است. او همچنین درگیری این بازیکن با سادیو مانه را هم یادآوری کرد.

او گفت:«در فصل‌های اخیر و همین فصل، هر زمان که صلاح از بازی تعویض و خارج شده همیشه ناراضی بوده است. این بعضی مواقع خوب است، بازیکنان باید انگیزه داشته باشند و برای بیشتر بازی کردن تلاش کنند، اما تا وقتی که به تیم آسیب نرسد.

صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام. نمی‌دانم دیدگاه افراد داخل باشگاه به او چیست اما من در بیرون می‌بینم که خودخواهی او به شکل آشکاری اذیت‌کننده ‌و مشکل‌ساز است. همانطور که در درگیری با کلوپ دیدیم.»

دیگر خبرها

  • اولین پست اینستاگرامی و معنادار نکونام بعد از رفتن خطیر
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • اولین عکس از مهمان ویژه امروز رهبر انقلاب