Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مردم خیر سرخه در طول ماه‌های متوالی از ابتدای شیوع کرونا در رزمایش مواسات حضوری مثال‌زدنی داشته و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد. - اخبار استانها -

سرهنگ مرتضی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سرخه، اظهار داشت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان امسال و اجرای هم‌زمان رزمایشی به نام مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه ویژه کمک به اقشار آسیب‌دیده از شیوع کرونا این رزمایش در شهرستان سرخه نیز در گام نخست به نحو مطلوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز نیز در مرحله دیگری از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان سرخه هستیم و باید بگویم در طول این ماه‌ها از زمان آغاز این رزمایش اجرای آن در شهرستان سرخه متوقف نشده است و تمام تلاش دست‌اندرکاران برگزاری این رزمایش با کمک و همراهی مردم و خیران سرخه در اجرای هر چه‌بهتر این رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه عنوان کرد: در هفته‌های گذشته و به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا (ع) تعداد 88 بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان شهرستان سرخه توزیع شد.

سرهنگ عبداللهی عنوان کرد: پس از توزیع این بسته تعداد 600 بسته مواد پروتئینی به ارزش هر بسته یک‌میلیون ریال بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد و به مناسبت عید قربان نیز به کمک مردم، خیران و ادارات شهرستان سرخه تعداد 69 رأس دام زنده با رعایت تمام اصول بهداشتی ذبح و بین افراد شناسایی‌شده در دبیرخانه رزمایش همدلی توزیع شد.

وی بیان کرد: به مناسبت عید سعید غدیر خم تعداد 400 بسته معیشتی به ارزش سه میلیون و 500 هزار ریال تهیه‌شده است که این بسته‌ها با همکاری تمام دستگاه‌ها، ادارات، ارگان‌ها، خیران و مردم نوع‌دوست سرخه در سطح شهر سرخه و در روستاهای تابعه این شهرستان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه خاطرنشان کرد: به مناسبت عید غدیر تعداد 10 هزار غذای گرم نیز با عنوان اطعام غدیریه در روز عید غدیر تهیه و بین مردم توزیع می‌شود.

سرهنگ عبداللهی عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در ایام محرم و صفر انجام‌شده است و امیدواریم بتوانیم این رزمایش را به نحو مطلوبی همچون مراحل قبلی انجام دهیم.

وی همدلی و وحدت موجود در بین مدیران و مسئولان شهرستانی اعم از امام‌جمعه سرخه، فرماندار این شهرستان و همکاری مردم خیر و نیکوکار این شهرستان را از عوامل مهم موفقیت در اجرای رزمایش مواسات و‌ همدلی در این منطقه از استان سمنان دانست.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان سرخه برای برگزاری رزمایش مواسات استفاده‌شده‌اند و باید بگویم همه از فرمانداری، دستگاه‌های مختلف اجرایی، مرکز بهداشت، شهرداری، سپاه و بسیج و همه و همه پای‌کار بوده و هستند تا به بهترین وجه ممکن این رزمایش برگزار شود.

علی‌محمد مؤیدی زاده فرماندار سرخه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه گفت: شهرستان سرخه جزو شهرستانی‌هایی در استان سمنان بود که در مرحله نخست اجرای رزمایش کمک مؤمنانه بهترین عملکرد را داشته است.

وی افزود: کمک‌های قابل‌توجهی اعم از نقدی و غیر نقدی به اقشار آسیب‌دیده از کرونا با آغاز رزمایش کمک مؤمنانه در سطح شهرستان سرخه انجام‌شده است.

فرماندار سرخه گفت: اقدامات و هماهنگی‌های لازم با ادارات و دستگاه‌های اجرایی سرخه برای اختصاص بخشی از حقوق خود به‌صورت داوطلبانه برای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه انجام‌شده است.

مؤیدی زاده عنوان کرد: با مدیران برخی صنایع معدنی در شهرستان سرخه نیز برای اخذ کمک هماهنگی لازم انجام‌شده است تا این کمک‌ها به دست افراد آسیب‌دیده از کرونا برسد.

گزارش  و عکس از محترم امامی

انتهای پیام/363/ت

R41366/P/S6,64/CT6 بیشتر بخوانید... مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری به روایت تصویر ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۲۶ تن مرغ در رزمایش مواسات استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد خراسان رضوی| سادات گناباد همزمان با "عید غدیر" رزمایش مواسات برگزار کردند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری به روایت تصویر ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۲۶ تن مرغ در رزمایش مواسات استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد خراسان رضوی| سادات گناباد همزمان با "عید غدیر" رزمایش مواسات برگزار کردند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۲ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۳ گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند ۴ اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت ۵ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۶ تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم ۷ ذخایر آب پشت سدهای آذربایجان‌غربی به ۱۱۲۰ میلیون متر مکعب رسید ۸ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد مهمترین اخبار استانها گزارش|در رثای فرمانده‌ای که ‌ژنرال آمریکایی برایش احترام نظامی گذاشت / ناگفته‌هایی از خلبان شهید عباس بابایی مراسم یوم‌العباس تعطیل شدنی نیست / دسته حسینیه اعظم زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملا تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر خدام آستان قدس رضوی احکام خدمت خود را دریافت کردند+تصویر مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم لبنان| آیا انتخابات زودهنگام راه مناسبی برای عبور از بحران‌هاست؟ مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای رزمایش کمک مؤمنانه چهارمحال و بختیاری شهرستان سرخه رزمایش مواسات انجام شده آسیب دیده بسته معیشتی توزیع شد عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی نویدادهم درباره همایش مدرسه‌یاری در استان سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه فقط ساختمان نیست. محل زیست‌بوم برای تربیت فرزندان این سرزمین است و ما به همراه اعضای سازمان نوسازی با یک هدف در این راستا گام برمی‌داریم.

وی درباره مدرسه‌یاری اظهار کرد: استفاده از ظرفیت خیرین علاوه بر ساخت مدرسه در بحث مدرسه‌یاری (نرم‌افزاری، کیفیت آموزشی و ...) می‌تواند تاثیر به‌سزایی در عدالت آموزشی در کشور داشته باشد.

رئیس کمیسیون مدرسه‌یاری گفت‌: در استان سیستان و بلوچستان کارگروهی ویِژه در جامعه خیرین مدرسه‌ساز راه‌اندازی شده تا در بحث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آموزشی اقداماتی انجام شود. خیرین متعددی در این استان فعالیت می‌کنند و متاسفانه آمار در بحث ترک تحصیل، دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، میانگین پایین نمرات پایانی سال و ... در این استان چشمگیر است که در تلاشیم در این همایش با دعوت از خیرین گامی موثر در جهت رفع این مشکلات برداریم.

حمیدرضا خان‌محمدی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور هم در ادامه این جلسه اظهار کرد: پیام آقا در سال جدید برگرفته از موضوع مدرسه‌سازی است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان نوسازی، ارگانی صد درصد مردمی است ادامه داد: ۶۰ درصد پروژ‌های در حال ساخت با مشارکت مردم است. 

‌معاون برنامه‌ریزی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور هم در ادامه گفت: در جشنواره بیست‌و‌پنجم خیرین مدرسه‌ساز کشور، میزان تعهدات خیرین رشد چشمگیری داشته به طوریکه با تلاش خیرین و مدیران نوسازی خیرین مبلغی بالغ بر ۱۱ هزار و چهار صد میلیارد تومان را تعهد کردند.

علیرضا راشکی ادامه داد‌: جشنواره بیست‌و‌ششم با شعار خیرین مدرسه‌ساز پیشران ایران قوی با قدرت و تلاش مضاعف آغاز خواهد شد که با اهداف استفاده از ظرفیت نیرو‌های مردمی در توسعه و تکمیل پروژها، توسعه عدالت تربیتی و آموزشی در سایه همدلی، جذب مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و صنایع، کمک به ساخت مدرسه به عنوان کانون تربیت و .. پیش خواهد رفت.

وی به اهم اقدامات انجام شده در‌خصوص جشنوار‌ها و زمان‌بندی آن اشاره کرد و گفت‌: وضعیت تعهدات خیرین به‌ازای هر دانش‌آموز ۹ میلیون ریال است که این رقم در استان سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان جنوبی، هرمزگان در گام نخست قرار دارد.

راشکی گفت‌: در برخی استان‌ها به‌ازای هر ۲۸۰ دانش‌آموز یک کلاس جدید در حال ساخت است که این رقم در استان تهران به اعضای هر یک هزار و پانصد و شصت دانش آموز یک کلاس ساخته می‌شود.

کاظم قلم‌چی هم در ادامه این نشست اظهار کرد: آقای شاه حسینی در یک جلسه دستور دادند که یک مدرسه در سیستان‌وبلوچستان به نام مرحوم دکتر حافظی بنا شود که این مدرسه در چهار محال و بختیاری ساخته شده که خواهش می‌کنم زمان افتتاح آن هرچه زودتر اعلام شود.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۷۵۰ کلاس درس توسط بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی هوشمند‌سازی شد که امسال این رقم می‌بایست به ۱۰۰۰ مدرسه برسد.

اکبر ابراهیمی نماینده وزیر آموزش و پرورش در جامعه خیرین مدرسه‌ساز، اما اظهار کرد: خدا را شاکرم که در جمع انسان‌هایی هستم که دغدغه آنها کمک به نیاز‌های دانش‌آموزان کشور است.

وی با تاکید بر اینکه، هدف ما تکمیل مدارس نیمه‌کاره و برچیده شدن مدارس کانکسی که فاقد سرویس بهداشتی هستند است بیان کرد: ۲۶۸ مدرسه کانکسی در سال گذشته برچیده و ۳۸ مدرسه نیمه تمام تکمیل شده و امسال هم درنظر داریم بیش از ۱۰۰ مدرسه نیمه تمام را تکمیل کنیم.

ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور که به دلیل کسالت نتوانسته بود در جلسه حضور یابد به صورت تلفنی با اعضای هیات مدیره و مدیران نوسازی صحبت کرد. وی گفت‌: سال گذشته با مشارکت خیرین و حمایت سازمان نوسازی مدارس میزان مشارکت‌های مردمی ۱۲ هزار میلیارد بود و امیدواریم با تعامل بتوانیم امسال این رقم را به ۲۰ هزار میلیارد تومان برسانیم. 

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه اظهار داشت‌: طبق آمار موجود مبلغی بالغ بر یازده هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام خیرین را تکمیل کنیم.

در ادامه این نشست مدیران نوسازی استان‌ها نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنوار‌ها مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم