Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@15:18:48 GMT

برگزاری مسابقه بزرگ اینترنتی عید تا عید در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۶۴۸

برگزاری مسابقه بزرگ اینترنتی عید تا عید در کردستان

حجت‌الاسلام علی رستمی از برگزاری مسابقه بزرگ اینترنتی عید تا عید در استان خبر داد و گفت: این مسابقه از یازدهم مرداد ماه آغاز و تا یازد هم شهریور ماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام علی رستمی معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری  شبستان کردستان اظهار کرد: مسابقه اینترنتی عید تا عید در قالب بیست سوال چهار گزینه‌ای  طراحی شده و بر روی سایت تبیان استان کردستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به لینک دریافت سوالات در سایت تبیان کردستان، سوالات را دریافت و پس از مطالعه و پاسخگویی برای وارد کردن پاسخ‌های خود به بخش مسابقات سایت تبیان کردستان مراجعه نمایند

 

 وی از شرکت کنندگان گرامی خواست تا با حوصله سوالات را مطالعه کرده و هنگام وارد کردن پاسخ‌ها در سایت نهایت دقت را به خرج دهند چرا که هر فرد تنها حق یکبار شرکت در مسابقه اینترنتی عید تا عید را دارد که زمان وارد کردن پاسخ‌ها نیز 15دقیقه است.


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: کسانیکه قبلا در سایت تبیان کردستان ثبت نام کرده‌اند و عضو سایت هستند جهت شروع مسابقه و وارد کردن پاسخ سوالات تنها کافی است در قسمت مسابقه  نام کاربری و  رمز عبور خود را وارد کنند.

 

رستمی بیان کرد:افرادی هم که برای اولین بار وارد سایت تبیان شده اند، برای ورود به بخش مسابقه لازم است از طریق آیکن ثبت نام در سربرگ صفحه اصلی سایت تبیان کردستان، ثبت نام خود را انجام بدهند.



وی گفت: پس از آنکه فرد اطلاعات خواسته شده برای ثبت نام در سایت را وارد کرد، به صندوق پست الکترونیکی(ایمیل) خود مراجعه نماید و بر روی لینک فعال سازی ارسال شده کلیک کند تا حساب کاربری شخص فعال شده و به صورت رسمی به خانواده بزرگ تبیان بپیوندد و در جریان آخرین اخبار و اطلاعات و دانستنی های مختلف دینی، علمی، فرهنگی و ... قرار گیرد.
 

وی افزود: سوالات بیست گانه برگرفته از سوره صافات و بر اساس تفسیر نور دکتر مصطفی خرمدل است.



معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در پایان اضافه کرد: 11شهریورماه 1399 آخرین مهلت شرکت در مسابقه بوده که شماره تلفن درج شده در سایت تبیان کردستان پل ارتباطی ما با دوستان و همراهان تبیانی خواهد بود.

پایان پیام/
 

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید تا عید مسابقه اینترنتی کردستان اینترنتی عید تا عید وارد کردن پاسخ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • آیا جنگ سرد بعدی یک مسابقه ازدحام پهپادی خواهد بود؟
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!