Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@15:42:42 GMT

رشد 24 درصدی مصرف سی‌ان‌جی در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۷۳۳

رشد 24 درصدی مصرف سی‌ان‌جی در استان ایلام

خبرگزاری آریا - معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از رشد 24 درصدی مصرف سی‌ان‌جی در سطح این استان در تیر ماه امسال خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، پرویز ایدون در این باره گفت: تلاش در زمینه ترویج فرهنگ استفاده از این سوخت پاک و همچنین توسعه و تجهیز جایگاه‌های سی‌ان‌جی در این استان، سبب رشد 24 درصدی مصرف سی‌ان‌جی در تیرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایدون تصریح کرد: رشد مصرف سی‌ان‌جی در این ماه به صرفه‌جویی در مقدار بیش از یک میلیون لیتر بنزین منجر شده است.
وی تأکید کرد: تاکنون نزدیک به 300 خودرو در سامانه طرح رایگان دوگانه‌سوزکردن خودروهای عمومی ثبت‌نام شده‌اند، همچنین ضروری است مالکان خودروهای عمومی باری و مسافری برای بهره‌مندی از این طرح هر چه سریع‌تر در سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مصرف سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام آمده است: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تاسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

ضمن پوزش از شهروندان، خواهشمندیم نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری نمایند.

کد خبر 6087249

دیگر خبرها

  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • سلامت جامعه در گرو کاهش مصرف پلاستیک و سیگار
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران