Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب اعلام کرد: پروژه بزرگ ذوب و نورد در مجموع با ظرفیت 2 میلیون تن وهمچنین 5 کارخانه توسعه ای فروآلیاژی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد یورو با تامین از محل صندوق توسعه ملی در سال جاری به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، بابک علیزاد شهیر در جمع خبرنگاران گفت: در سال جهش تولید شاهد یکی از بزرگترین پروژه های در حال احداث کشور خواهیم بود که می تواند سهم بسزایی را در تولید محصولات فولادی و اشتغال واقتصاد منطقه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از افزایش تولید در سال جاری خبر داد و افزود : در خرداد ماه امسال توانستیم رکورد تولید در 10 سال اخیر را بهبود داده و در جهت دستیابی به تولید بالای یک میلیون تن گام برداریم که هم در ذوب و هم در نورد رکورد تولید شکسته شد که در چند سال اخیر بی سابقه بود.
علیزاد شهیر ادامه داد: همچنین به منظور بالا بردن میزان تولید و افزایش بهره وری اقدامات لازم در فرآیند تولید انجام گرفته و بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده بیش از 150 هزار تن محصول فولادی به خارج از کشور صادرخواهد شد که می تواند نقش بسزایی در ارزآوری و افزایش صادرات غیرنفتی در کشور داشته باشد. 
عضو هیات مدیره فولاد صنعت بناب از ورود این مجتمع به بورس در سال جهش تولید خبر داد و گفت: تا پایان امسال در بورس حضور خواهیم داشت و سهام مجتمع فولاد صنعت بناب نیز عرضه خواهد شد که می تواند تاثیر مثبتی در روند پیشبرد اهداف این مجتمع داشته باشد.
وی امسال را برای فولاد صنعت بناب سال پاک عنوان کرد و افزود : با اصلاح نحوه مصرف مواد اولیه در واحد های ذوب شاهد کاهش چشمگیر آلایندگی بودیم که به این منظور در کوره ی ذوب قوس شارژ آهن اسفنجی به 100 درصد رسیده و در کوره های القائی نیز شارژ 85 درصدی آهن اسفنجی را داریم که باعث کاهش محسوس آلایندگی شده است .
بر اساس این گزارش، مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از دو واحد ذوب و ریخته گری و 7 خط نورد توان تولید سالانه به ظرفیت اسمی 2 میلیون و 450 هزارتن را داراست که برای رسیدن به این ظرفیت گام بر می دارد تا محصولات فولادی خود را با کیفیت بالا با حضوری پرنگ تر در بازارهای داخلی و خارجی تجربه کند.

منبع: فارس

کلیدواژه: بورس صنعت جهش تولید فولاد صنعت بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران