Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان ازابتلای 3 هزار و 277 همدانی به ویروس کرونا از ابتدا شیوع این ویروس در کشور خبر داد و گف: متاسفانه در استان همدان 412 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا طی این مدت جان خود را از دست داده اند.

منوچهر کرمی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون 3 هزار و 277 نفر در استان همدان به این ویروس مبتلا و 412 نفر نیز فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از کاهش روند ابتلای این بیماری طی هفته‌ی اخیر خبر داد و افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشی و نداشتن مهمانی‌ها و تجمعلات بخش زیادی از روند صعودی شیوع بیماری در استان کنترل شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری درشهرستان اسدآباد 100 نفر، در بهار 240 نفر، تویسرکان 140 نفر، در رزن 124 نفر، در فامنین 38 نفر، در کبودراهنگ 198 نفر، در ملایر 548 نفر، در نهاوند 371 نفر و در همدان یک هزار و 416 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 4 شهرستان همدان، ملایر، کبودرآهنگ و بهار دارای وضعیت قرمز، 2 شهرستان نهاوند و فامنین زرد و مابقی شهرستان های استان دارای شرایط نارنجی هستند.

کرمی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 35 نفر در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا و 2 نفر نیز فوت کردند، گفت: در حال حاضر 461 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان همدان بستری و تحت درمان هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان ویروس کرونا استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟