Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:54:56 GMT

برنده سه دوره جام حذفی در اردوی سپاهان(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۹۷۳

سیدمهدی سیدصالحی که سابقه حضور در استقلال و سپاهان را دارد در آستانه بازی حساس جام حذفی به اردوی تیم اصفهانی در تهران رفت.

به گزارش" ورزش سه" سیدمهدی سیدصالحی یک نمونه جالب در فوتبال ایران است. او در سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور بازی کرده و از این نظر رکورددار محسوب می شود. او البته در یکی از آخرین مصاحبه هایش اعلام کرده بود که نه استقلال و نه پرسپولیسی که سپاهانی است و شاید برای اثبات همین حرف در محل اردوی تیم سپاهان قبل از بازی حساس جام حذفی برابر استقلال که فردا برگزار می شود ، حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدصالحی که سه جام حذفی را(83، 85 و 86)  با سپاهان فتح کرده با حضور در اردوی سپاهان برای اینکه به این تیم پیش از بازی مهم فردا در جام حذفی روحیه بدهد چند دقیقه ای برای بازیکنان سپاهان صحبت کرد.


 این مهاجم سابق فوتبال ایران از اولین دوره با لباس سپاهان در لیگ برتر حضور پیدا کرد و در هفت سال حضورش در این تیم  همراه این تیم یک قهرمانی در دومین دوره،  سه قهرمانی در جام حذفی و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

 

 

فولادمبارکه سپاهان سیدمهدی سید صالحی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال سپاهان به نظر می‌رسید خیلی راحت‌تر از چیزی که اتفاق افتاد، موفق به شکست حریف دسته اولی خود شود که در رتبه سیزدهم لیگ آزادگان قرار دارد.

با این حال سپاهان که دل به گل کاوه رضایی در نیمه اول خوش کرده بود، در دقیقه 89 با شوتی کم نظیر غافلگیر شد و در حالی که همه در انتظار ضربات پنالتی بودند، سپاهانی‌ها با اشتباه بازیکن استقلال و کم تجربگی‌ای که انجام داد، به یک پنالتی رسید ودر دقیقه 117 گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

در واقع به همین دلیل هم بود که سیاوش اکبرپور در پایان مسابقه از عملکرد بازیکنانش رضایت داشت. سپاهان و استقلال ملاثانی از هیچ منظری قابل مقایسه با هم نیستند و بی‌شک برای اکبرپور که در سال‌های ابتدایی دوران مربیگری خود قرار داد، بازنده شدن مقابل تیم قدرتمند، پرستاره و متمول سپاهان رضایت‌خاطر و امیدواری به آینده‌ای را به همراه داشته که سبب شد در پایان مسابقه یکی یکی با سپاهانی‌ها گرم بگیرد و سپس به سمت بازیکنان خودی برود و به آنها بابت نمایشی که داشتند خسته نباشید بگوید.

ویدئو: 331136

دیگر خبرها

  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)