Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@14:17:20 GMT

یارانه 100 هزار تومان شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۷۱۴۳

یارانه 100 هزار تومان شود

به گزارش جماران؛ نماینده زابل گفت: یارانه ۴۵ هزار تومانی مربوط به عهد دقیانوس است، از این رو مردم انتظار دارند که یارانه به یکصد هزار تومان افزایش یابد.

حبیب الله دهمرده در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ابتدا باید از سفر تعدادی از همکاران بهاستان سیستان و بلوچستان تشکر کنم، از طرف دیگر اشرافی گری، تبعیض و بی عدالتی، سم مهلکی برای جامعه است و برخورد با مفسدان بخصوص دانه درشت ها از مطالبات جدی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسیدگی به معیشت و گرانی ها یکی از انتظارات مردم از مجلس یازدهم است.

نماینده زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یارانه ۴۵ هزار تومانی مربوط به عهد دقیانوس است، از این رو مردم انتظار دارند که یارانه به یکصد هزار تومان افزایش یابد. از طرف دیگر استفاده از ظرفیت های بنیاد مستضعفان، بخش خصوصی و قرارگاه خاتم (ص) برای اجرای پروژه های عمرانی ضروری است. همچنین تکمیل طرح های ۶ هزار هکتاری سیستان، بزرگراه و راه آهن زابل زاهدان، انتقال آب از دریای عمان، کارخانه لاستیک، چوب و کاغذ، استفاده از ظرفیت های مرز، کمبود تجهیزات بیمارستانی، ریزگردهای سیستان، سلیقه ای عمل کردن بانک ها، همسان سازی حقوق بازنشستگان، مشکلات نیروهای خرید خدمتی، رتبه بندی معلمان، سیاسی بودن عزل و نصب ها توسط آموزش و پرورش، بخشی از مطالبات و مشکلات مردم است.

اخبار مرتبط طرح مجلس برای واریز یارانه 40 لیتر بنزین به حساب هر ایرانی اعلام زمان واریز یارانه معیشتی مرداد ماه زمان واریز یارانه معیشتی مرداد ماه اعلام شد تأمین یارانه ای 72 دصد از نهاده های دامی خراسان شمالی یارانه نقدی امشب واریز می‌شود/ آغاز کسر اقساط وام کرونایی یارانه نقدی تیرماه فردا در حساب سرپرستان خانوار

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی یارانه حبیب الله دهمرده یارانه 45 هزار تومانی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند

به گزارش جماران؛ پس از سیستان و بلوچستان به عنوان محروم ترین، استان‌ های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است. مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است. 

مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال ۱۴۰۱ تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.

پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

منبع: اعتماد

دیگر خبرها

  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز