Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@21:53:49 GMT

پیش بینی تند باد لحظه‌ای در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۷۱۷۴

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: وزش باد متوسط یا تند باد لحظه‌ای در برخی نقاط استان از امروز یکشنبه تا روز پنجشنبه قابل انتظار است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: این پدیده در نیمه غربی و شمال خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود و در این مدت خلیج فارس در بعضی ساعات مواج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۴۸.۴ و ایذه با ۲۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان  و حداکثر دمای اهواز ۴۷.۳ و حداقل  ۲۷.۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

رطوبت هوا در اوایل هفته گذشته در برخی نقاط خوزستان به بالای ۹۰ درصد رسید.

به دستور استاندار خوزستان به علت افزایش دما و رطوبت، ادارات و بانک‌های۲۲ شهرستان در استان خوزستان در روزهای ۲۹ تا ۳۱ تیرماه تعطیل شدند و ۲۸ تیر و یکم مرداد ماه نیز کاهش ساعت اداری دراستان خوزستان در نظر گرفته شد.

همچنین ساعات کار  ادارات و بانک های سراسر استان در روزهای چهارم تا پنجم و ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه کاهش یافت و ششم، هفتم و هشتم مرداد ماه تعطیل شدند.

لینک کوتاه: asriran.com/0036ut

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هواشناسی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا مدارس خوزستان تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان خوزستان مدارس نوبت صبح فردا _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در برخی شهرهای خوزستان غیر حضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران و بر اساس اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به وضعیت وقوع پدیده گردوغبار و پیش‌بینی احتمال تداوم آن، فردا_سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستان، دبستان، راهنمایی و دبیرستان در نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، آبادان، خرمشهر و شادگان به‌صورت غیرحضوری اعلام شدند

کد خبر 749209

دیگر خبرها

  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • هشدار هواشناسی برای کشاورزان یزدی/ بروز مداخلات جوی در بافق
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک
  • صدور ۲ هشدار نارنجی و زرد با وقوع تندباد لحظه‌ای و رعدوبرق در اصفهان
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت