Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر گفت: ما اصلاح‌طلبان شعار دادیم که "رویایی برای اصفهان داریم" و بر توجه به جوانان و بانوان هنگام انتخابات تاکید کردیم؛ نمی‌شود فقط حرف زد و با عمل خود شعارهایی که می‌دهیم را نشان ندهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، پورمحمد شریعتی نیا صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و پنجمین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ، اظهار کرد: در جریان انفجار بیروت، شهرداران کلانشهرهای کشور برای کمک به این شهر اعلام آمادگی کردند، اما جناب آقای شهردار اصفهان ما مناطق کمتر برخوردار هم داریم ، حصه جنوبی و شمالی ارزنان، شهرک ولیعصر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...همه این محلات، محلاتی هستند که بدون سیل و زلزله سیلزده و زلزله زده هستند، بیشتر به این محلات توجه شود.

وی افزود: من هنگام انتخابات هیئت رئیسه، به آقای ملت پیام دادم و از وی خواهش و تمنا کردم که برای تصدی نایب رئیسی شورای شهر نامزد شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ما اصلاح‌طلبان شعار دادیم که "رویایی برای اصفهان داریم" و بر توجه به جوانان و بانوان هنگام انتخابات تاکید کردیم؛ نمی‌شود فقط حرف زد و با عمل خود شعارهایی که می‌دهیم را نشان ندهیم.

شریعتی نیا اضافه کرد: از آقای ملت به عنوان چهره‌ای جوان برای نایب رئیسی شورا دعوت کردم و درحالی که نامزد سخنگویی شورا نیز بودم، به دلیل نامزدی خانم روشن، با رویکرد تحقق شعار توجه به بانوان شهر، از نامزدی برای این منصب کناره‌گیری کردم.

وی تاکید کرد: به این اقدامات خودم مباهات می‌کنم و هیچگاه از این تصمیم پشیمان نخواهم شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان شهرداری اصفهان مناطق کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)



منبع:پیج afshin__fallahzadeh

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم) آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌‌متر بارش باران در رومشکان