Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیرعامل شرکت نیروکلر گفت: صادرات این شرکت به اروپا با وجود محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا در جهان به حدود ۵ هزار تن رسید.

 به نقل از شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، وحید نام‌نیک با اعلام این خبر اظهار کرد: با اینکه جهان تحت تأثیر پاندمی کرونا قرار دارد موفق شدیم یک محموله جدید یک هزار تنی کلر را به اروپا صادر کنیم که با ارسال این محموله، مجموع وزنی صادرات شرکت نیروکلر از ابتدای امسال تاکنون به بیش از ۴۸۰۰ تن رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر وجود رقبای قدرتمند در اروپا و غرب آسیا گفت: کیفیت رقابتی محصولات شرکت نیروکلر به دلیل استفاده از فناوری بالای خطوط تولیدی در کنار رویکرد جدید واحد بازرگانی در توسعه بازارهای برون مرزی، دو عامل اصلی دستیابی به این موفقیت است.

نام‌نیک با اشاره به طرح افزایش ظرفیت محصولات در شرکت نیروکلر گفت: با وجود تمامی فشارهایی که به‌واسطه تحریم‌ها وجود داشت، توانستیم پروژه افزایش ظرفیت محصولات را در سال ۹۷ تکمیل کنیم و با بهره‌برداری از آن ظرفیت تولید محصولات را به بیش از دو برابر برسانیم. با توجه به این موضوع یکی از راهبردهای شرکت دستیابی به بازارهای فرامرزی برای فروش مازاد نیاز داخل برخی محصولات تعریف شد که به لطف خدا عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشتیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت کلر تولیدی کارخانه قدم بعدی افزایش ظرفیت واحدهای پایین‌دستی در کارخانه اصفهان و یزد براساس کشش و جذابیت بازار و همچنین صادرات است. در این راستا پروژه‌هایی نیز تعریف شده است که برخی از آنها در فاز مطالعاتی و برخی دیگر در حال اجرا هستند.

مدیرعامل شرکت نیروکلر با بیان اینکه صنعت کلر آلکالی یک از صنایع مهم و راهبردی برای هر کشوری است، تصریح کرد: از آنجا که تمامی محصولات صنعت کلر آلکالی به‌عنوان ماده اولیه در بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد، بنابراین ما هرگز از بازارهای داخلی غافل نشده و رفع نیاز بازارهای داخلی را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که سبب اهمیت این صنعت می‌شود، کاربرد کلر و برخی فرآورده‌های دیگر در آب و فاضلاب و ضدعفونی کردن آب آشامیدنی است که شرکت نیروکلر بخش عظیمی از نیاز کشور در این زمینه را برطرف کرده است.

شرکت نیروکلر از شرکت‌های تابع هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) است.

 

 شانا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت نیروکلر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد

هیات تجاری اعزامی از نروژ روز پنجشنبه در پایان سفری یک روزه به استان زنجان و بازدید از کارخانه‌جات و صنایع استان و مذاکره با مسئولان و فعالان تجاری با حضور در دفتر سرمایه گذاری استانداری موضوعات مورد علاقه را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این نشست که مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان حضور داشتند زمینه‌های همکاری مشترک دوطرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تامین مواد اولیه، افزایش تولید، احیا و توسعه صادرات محصولات کاغذ و کارتن، گشایش بازار‌های جدید برای محصولات گلخانه‌ای و تولیدات صنعتی زنجان در کشور‌های اسکاندیناوی و شمال اروپا، افزایش همکاری‌های مشترک و تکمیل زنجیره‌های تولیدات شیلاتی زنجان از جمله موضوعاتی بود که مورد بحث، بررسی و توافق هیات نروژی و زنجانی قرار گرفت.

در پایان سفر، نمونه‌هایی از محصولات صادراتی جهت بررسی موسسات استاندارد اروپایی و اخذ مجوز‌های بهداشتی و قانونی برای تسهیل ورود تولیدات زنجانی به بازار‌های اروپایی به طرف نروژی تحویل شد.

همچنین ظرفیت و کیفیت محصولات غذایی، باغی، سبزیجات و صیفی‌جات زنجان از دیگر مباحثی بود که مورد مذاکره قرار گرفت و مقرر شد فهرست کالا‌های مورد نیاز کشور‌های خارجی و نیز زمینه‌های مورد علاقه طرف خارجی برای سرمایه گذاری در استان احصا و اعلام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد