Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو شورای شهر تبریز گفت: اگر به سؤال ها پاسخ داده نشود و حقوق‌ها پرداخت نشود در جلسه آینده مانع برگزاری جلسه شورای شهر خواهم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدحسین اسوتچی صبح امروز در صد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر تبریز و در نطق میان دستور خود اظهار داشت: برخی از مشکلات شورای شهر تبریز منحصر به دوره پنجم نیست و سابقه ای 13 ساله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین رابطه با انتقاد از عدم شفافیت در برخی از عملکردهای شهرداری، گفت: علل بدعهدی شهرداری در وعده‌ها باید برای مردم تشریح شود، ریاست شورا پنج ماه است در این خصوص به شهرداری 3 بار نامه‌نگاری کرده است و جوابی برای آن داده نشده است؛ چرا باید شهرداری برای ریاست یا عضو شورا که نمایندگان مردم هستند چنین بی‌توجهی کند.

این عضو شورای شهر تبریز به ماجرای نصب بنر خود در صحن شورای شهر و ورودی شهرداری تبریز با موضوع عدم شفافیت در شهرداری، ابراز داشت: اگر نتوانیم به‌واسطه اعضای شورای شهر و یا حراست و بازرسی شهرداری به نتیجه‌ای برسیم، باید به راه‌هایی مانند نصب بنر متوسل شویم تا بلکه جواب گرفتیم.

عضو شورای شهر تبریز کرونایی شداز ابتلای عضو"شورای شهر تبریز" به کرونا تا بورس بازی برخی کارکنان شهرداری در ساعت اداریشورای شهر تبریز؛ از حاشیه‌های پارک حاشیه‌ای تا ورشکسته خواندن سازمان ترافیک توسط عضو شور

وی افزود: چندین سال است در شورای شهر حضورداشته ام اما هیچ‌گاه وارد دادوستدهای سیاسی و مهره چینی‌ها نشده‌ام و حاضر به گرفتن امتیاز نشده‌ام، در شورای چهارم نامه استیضاح شهردار اسبق را نوشتم و امضا برخی از اعضا را نیز جمع‌آوری نمودم، اما در استیضاح رأی خود را پس گرفتند، حراست به سؤالات به‌صورت شفاهی پاسخگو نیست و آن را منوط به فرآیند و پیچ‌وخم نامه نگاری می‌کند.

اسوتچی گفت: در حال حاضر حقوق چهار شرکت فعال در سازمان عینالی و 3 پیمانکار فضای سبز منطقه 7 و شرکت بهره برداری مترو پرداخت‌نشده است قرار بود اول حقوق کارگران پرداخت شود بعد حقوق مدیران  که امروز شاهد آن نیستیم، شنیده‌ها نیز حاکی از تهدید  به اخراج کارکنانی است که حقوق خود را طلب می‌کنند؛ حقوق خرداد دو شرکت عینالی هنوز در مرداد پرداخت نشده است.

وی تاکید کرد: اگر به سؤال ها پاسخ داده نشود و حقوق‌ها پرداخت نشود در جلسه آینده مانع اجرای جلسه شورای شهر خواهم شد.

انتهای پیام/114/ ع

R7887/P/S6,47/CT11 بیشتر بخوانید... اختصاصی| محمدحسن اسوتچی ‌رسما به عضویت شورای شهر تبریز درآمد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اختصاصی| محمدحسن اسوتچی ‌رسما به عضویت شورای شهر تبریز درآمد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۲ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۳ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۴ گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند ۵ ذخایر آب پشت سدهای آذربایجان‌غربی به ۱۱۲۰ میلیون متر مکعب رسید ۶ اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت ۷ تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم ۸ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد مهمترین اخبار استانها گزارش|در رثای فرمانده‌ای که ‌ژنرال آمریکایی برایش احترام نظامی گذاشت / ناگفته‌هایی از خلبان شهید عباس بابایی مراسم یوم‌العباس تعطیل شدنی نیست / دسته حسینیه اعظم زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملا تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر خدام آستان قدس رضوی احکام خدمت خود را دریافت کردند+تصویر مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم لبنان| افشای تلاش‌ ۱۴ مارسی‌ها برای ایجاد هرج و مرج و تحریف افکار عمومی ضد حزب‌الله مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است لبنان| آیا انتخابات زودهنگام راه مناسبی برای عبور از بحران‌هاست؟ دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تبریز جلسه شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد.

همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نیز گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارایه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز نکاتی را درباره این موضوع مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت‌الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

کد خبر 6092818 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • برگزاری اولین جلسه سازگاری با کم آبی در سال 1403
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی