Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک مقام مسئول در کاخ ریاست جمهوری فرانسه(الیزه) روز شنبه گفت: امانوئل مکرون به دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود ابلاغ کرده که تحریم های این کشور علیه حزب الله نتایج عکس دارد.
به گزارش خرداد، شفقنا به نقل از LBCI ، این مقام مسئول فرانسوی افزود: مکرون به ترامپ گفته است که تحریم های آمریکا علیه حزب الله به نفع آنهایی خواهد بود که آمریکا به دنبال تضعیفشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول که پیش از کنفرانس کمک به لبنان با میزبانی فرانسه و حضور ترامپ سخن می گفت، اظهار کرد:مکرون در یک تماس تلفنی با ترامپ که روز گذشته انجام شد، به وی ابلاغ کرد که آمریکا باید بار دیگر در لبنان سرمایه گذاری کند تا به بازسازی این کشور کمک کند.
مقام فرانسوی خاطرنشان کرد: فرانسه معتقد است که مدارک کافی برای این فرضیه که انفجار بندر بیروت یک اتفاق بوده، وجود دارد. برچسب ها: مکرون ، ترامپ ، حزب ‌الله ، فرانسه

منبع: خرداد

کلیدواژه: مکرون ترامپ حزب الله فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد