Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@12:56:39 GMT

دیاباته، مطهری و اسماعیلی غایب هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۷۴۰۳

به گزارش تسنیم، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان اظهار داشت: فردا بازی بسیار سخت و حساسی با تیم خوب سپاهان داریم، تیمی که یک هفته قبل با آن بازی کردیم. هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند و بازی حساسی خواهد بود. تیم‌ها با همه انگیزه و توان وارد زمین خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه سپاهان به لحاظ فنی تیم خوبی است، ادامه داد: ما هفته گذشته یک بازی سنگین و پرفشار با سپاهان در لیگ برتر داشتیم که پس از 10 نفره شدن در نیمه اول، فشار زیادی به بازیکنان وارد شد و این مسئله در بازی با شهر خودرو به لحاظ بدنی ضربه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً در این بازی هم اوضاع به همین شکل خواهد بود و دیدار سنگینی خواهیم داشت، البته سعی کردیم با ریکاوری خوبی که طی روزهای گذشته داشتیم، تیم آماده این بازی باشد. ما برای دیدار فردا سه بازیکن تاثیرگذارمان را نداریم و کار سخت‌تر است اما با حضور جوانان خوبی که در ترکیب داریم، با هدف پیروزی وارد میدان می‌شویم.

مربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: به نظرم برنده این بازی که انشالله استقلال باشد، شانس زیادی برای قهرمانی در جام حذفی دارد. بازی فردا یک فینال زودهنگام است. امیدوارم که بازیکنان استقلال مزد زحمات‌شان را در این دیدار بگیرند. اگر این بازی را با برد تمام کنیم، شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت.

نامجومطلق درباره حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان  بعد از مشکل جسمانی که برایش به وجود آمده بود، گفت: اولین آرزویم، سلامتی قلعه‌نویی است، چون ما سال‌ها کنار هم در استقلال بازی کرده و برای این تیم تلاش کردیم. یکی از ستاه‌های روی پیراهن استقلال مربوط به آن تیمی بود که کنار هم بازی می‌کردیم. حضور قلعه‌نویی روی نیمکت می‌تواند روی سپاهان تاثیر مثبت بگذارد اما در طرف دیگر میدان تیم استقلال قرار گرفته که افتخارات زیادی دارد و بازیکنان تلاش می‌کنند که موفق باشند.

وی درباره غایبان استقلال در بازی فردا تصریح کرد: مطهری، اسماعیلی و دیاباته سه بازیکن مصدوم تیم ما هستند که به این دیدار نمی‌رسند. کادر پزشکی تلاش می‌کند که آنها را به بازی بعدی با پیکان که در واقع دیداری برای تثبیت سهمیه آسیایی است، برسانند. آنها نفرات مهمی برای ما هستند، به ویژه دیاباته که بار روحی و روانی روی تیم ما و همچنین حریفان دارد. امیدوارم با تلاشی که صورت می‌گیرد، نفرات مصدوم برای دیدار با پیکان در ترکیب باشند.

مربی استقلال درباره مسائل داوری در هفته‌های اخیر و حضور یک دیدار بین‌المللی برای بازی سپاهان گفت: امیدوارم داور بهترین عملکردش را داشته باشد. خوشبختانه در چند روز اخیر دیگر خبری از بیانیه نیست. من اعتقاد دارم که تیم ما بیشتری ضرر را از داوری از ابتدای لیگ تاکنون دیده که البته اشتباهات هیچ کدام عمدی نبوده است.

نامجومطلق در پایان درخصوص حریف استقلال در نیمه نهایی در صورت برتری در دیدار فردا خاطرنشان کرد: فینال اصلی ما بازی با سپاهان است. فکر می‌کنم شرایط در ادامه راه راحت‌تر باشد و قطعاً برنده دیدار فردا یکی از مدعیان خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!

کمیته استیناف محرومیت سیدحسین حسینی را نبخشید.

طرفداری | سیدحسین حسینی در دیدار استقلال برابر تراکتور غایب خواهد بود.

کمیته انضباطی تصمیم گرفت پس از حواشی بازی استقلال با آلومینیوم اراک، حسینی را یک جلسه به صورت تعلیقی محروم کند اما مصاحبه کاپیتان استقلال باعث شد محرومیت تعلیقی به قطعی تبدیل شود و حالا او در بازی با تراکتور غایب است.

باشگاه استقلال در کمیته استیناف برای این حکم فرجام‌خواهی کرد اما فایده‌ای نداشت و حسینی قطعا در بازی با تراکتور غایب خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!