Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ از نگاه کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، هفت بازیکن از تیم‌های پرسپولیس و استقلال دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان نظرسنجی برترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 در پُست‌های مختلف، از تیم منتخب این مسابقات رونمایی شد.

به این ترتیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی و علی علیپور از پرسپولیس و وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و مامه بابا تیام از استقلال در این تیم حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، ژاوی ارناندس و بغداد بونجاح از السد قطر، سایر بازیکنان تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 را تشکیل می‌دهند.

اعلام اسامی ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا

تیم منتخب این دوره از رقابت‌ها از نگاه سایت تحلیلی «اوپتا» اما تنها سه بازیکن از تیم‌های ایرانی در بر دارد. علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس از نظر کارشناسان اوپتا، شایسته حضور در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا 2018 هستند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس استقلال AFC لیگ قهرمانان آسیا بیشتر بخوانید... اعلام ساعت بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام ساعت بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس استقلال AFC لیگ قهرمانان آسیا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گتوسو: با کلی حسرت از خوردن ۳ گل مسخره، لیگ قهرمانان را ترک می‌کنیم/ پیرلو خودش را بیچاره کرد! ۲ پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر ۳ گواردیولا: دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند ۴ سپاهان با دو غایب برابر استقلال ۵ کمیته انضباطی فیفا: اقدامات پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه درصدد اجرای حکم است ۶ لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند ۷ اعتراض هواداران، سپاهان را به تهران کشاند ۸ منصوری، تنها محروم دیدار استقلال و سپاهان مهمترین اخبار ورزشی نامجومطلق: دیدار با سپاهان یک فینال زودهنگام است/ دیاباته، مطهری و اسماعیلی غایب هستند لطیفی: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد/ قلعه‌نویی و مجیدی به خاطر جایگاه‌شان جام حذفی را جدی می‌گیرند عربشاهی: پرسپولیس مقابل ذوب آهن به دنبال ۳ امتیاز نبود/ سرخ‌پوشان می‌توانند از قهرمانی‌شان در جام حذفی دفاع کنند علی‌نژاد: روی افتخارآفرینی تکواندو در المپیک حساب کرده‌ایم/ سلامتی ورزشکاران در اولویت است مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم لبنان| افشای تلاش‌ ۱۴ مارسی‌ها برای ایجاد هرج و مرج و تحریف افکار عمومی ضد حزب‌الله مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است لبنان| آیا انتخابات زودهنگام راه مناسبی برای عبور از بحران‌هاست؟ دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان آسیا فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان آسیا تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور در حالی آماده دیدار با استقلال می‌شود که اسکواد این تیم را عمدتا بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال تشکیل می‌دهند.

در این بین ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده دو استقلالی شاخص تراکتور هستند که در بازی ذوب‌آهن روی نیمکت حضور داشتند و حالا در این هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به ترکیب اصلی برسند.

مطهری که نیم فصل اول فرصت زیادی در استقلال به دست نیاورد، امیدوار به درخشش برابر تیم سابقش خواهد بود تا بتواند توانایی خود را به جواد نکونام ثابت کند.

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!