Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان سینمایی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار گفت: از همه خبرنگارانی که در رسانه‌ها در جهت روشنگری تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم، معمول این جلسات این است که با صحبت‌هایی شروع شود، ولی من ترجیح می‌دهم از همین ابتدا با پرسش و پاسخ شروع شود. تاریخ انتشار: 14:14 - 19 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۱۱۱ خبرگزاری میزان - نشست خبری رییس سازمان سینمایی دقایقی پیش به صورت مجازی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در ابتدای نشست خبری مجازی رئیس سازمان سینمایی گفت: تجربه جدیدی که شرایط این روز‌های کشورمان، مشکلی که ماه هاست درگیر آن هستیم ما را به اینجا رساند که به بهانه روز خبرنگار به شکل مجازی در خدمت آقای انتظامی باشیم. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید او ادامه داد: برخی از خبرنگاران به شکل مکتوب سوالاتشان را برای ما ارسال کردند و برخی از دوستان درخواست داشتند به روی خط بیایند و به شکل شفاهی سوالاشان را مطرح کنند. لیست اسامی تمامی خبرنگارانی که درخواست پرسش سوال دارند روی سایت سازمان سینمایی منتشر شده است.   حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار گفت: از همه خبرنگارانی که در رسانه‌ها در جهت روشنگری تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. معمول این جلسات این است که با صحبت‌هایی شروع شود، ولی من ترجیح می‌دهم از همین ابتدا با پرسش و پاسخ شروع شود.   خبر در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران رئیس سازمان سینمایی شروع شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی محمدی در سفر یک روزه به شهرستان بشاگرد، با حضور در نشست دادگستری این شهرستان افزود: راه میناب به بشاگرد در ۷ نقطه نیاز به پل دارد ، زیرا با هر سیلاب مسیر بسته می‌شود.
وی گفت: این موضوع در نشست با رئیس قوه قضائیه در بندرعباس بررسی می شود.

بیشتر بخوانید؛ لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
رئيس سازمان زندان های کشور گفت: نبود اداره اسناد و املاک مشکل دیگر شهرستان بشاگرد است و مردم اکنون برای رسیدگی به این امور به شهرستان جاسک مراجعه می کنند.
غلامعلی محمدی افزود: نیاز است سازمان ثبت املاک و اسناد نسبت به استقرار آن در بشاگرد اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • نشست خبری سریال نون خ
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد