Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تحقیقاتی فرانسه پیرامون انفجار بیروت اطلاعات جدیدی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، شبکه الجدید لبنان به نقل از منبعی امنیتی اعلام کرد، تیم تحقیقات فرانسه کشف کرد که انفجار حفره‌ای به عمق ۴۳ متر در محل انفجار ایجاد کرده است.

این منبع تشریح کرد که چگونه این انفجار به صورت بی‌سابقه سهمگین بود.

به گفته منبع مذکور تحقیقات تیم فرانسه درباره انفجار همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر سه شنبه انفجاری عظیم بیروت پایتخت لبنان را لرزاند و در اثر آن بیش از ۱۵۸ تن کشته و بیش از ۶۰۰۰ تن زخمی شدند و ده‌ها تن همچنان زیر آوارها هستند.

حسان دیاب، نخست وزیر لبنان اعلام کرد، این انفجار ناشی از وجود ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم بود که به مدت شش سال در بندر بیروت انبار شده بود.

پیش از این منبعی در کاخ الیزه گفته بود، فرانسه بر این باور است که دلایل کافی بر این فرض وجود دارد که انفجار بیروت یک حادثه بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار بیروت فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست مشترک با معاونت سازمان بوستان‌های شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و اظهار کرد: این نشست به منظور هم فکری در خصوص برنامه‌های مشترک در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران برگزار شد.

مشاور استاندار تهران با تاکید بر ضرورت گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی و تحقیقاتی استانداری با مراکز علمی، بازدیدها و همکاری‌های تحقیقاتی را مهم دانست و عنوان کرد: در این زمینه بهره مندی از توان تجربی و نیروی انسانی طرفین برای انجام طرح‌های مطالعاتی تحقیقاتی راهگشا خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت برنامه ریزی های مطلوب در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران تاکید کرد و گفت: به طور کلی، توسعه، رشد تدریجی برای رسیدن به پیشرفت را یادآوری می‌کند، لذا ما می‌توانیم با برنامه ریزی های صحیح، همکاری و تعاملات مشترک ویژه، اتفاقات مطلوبی را در این بخش رقم بزنیم.

صائبی از آمادگی استانداری تهران برای انعقاد تفاهم نامه همکاری درحوزه نیازهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و سلامت در پایتخت خبر داد.

کد خبر 6087141

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • عباس عبدی : درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت