Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@21:20:46 GMT

۱۶۳ فوتی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۷۵۳۹

۱۶۳ فوتی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

تین نیوز

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۸ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۶۱ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۶ هزار و ۷۱۲ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

بنابر اعلام لاری، خوشبختانه تا کنون ۲۸۴ هزار و ۳۷۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: ۴۰۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تا کنون دو میلیون و ۶۸۶ هزار و ۴۹۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح استانهای در وضعیت قرمز بیماری گفت: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری درباره استانهای در وضعیت هشدار گفت: همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سخنگوی وزارت بهداشت ۲۴ ساعت گذشته حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین بیان کرد: براساس پیش بینی های این اداره کل مبنی بر ورود سامانه بارش زا به سطح منطقه و صدور هشدار سطح زرد روز چهارشنبه هفته گذشته، دومین هشدار نیز با توجه به ورد سامانه بارشی به استان در روز دوشنبه، صادر گردید.

مهدی آخوندی تصریح کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش ها در استان قزوین مربوط به حاجی آباد با ۳۰ میلی متر، گازرخان و معلم کلایه در بخش رودبار الموت شرقی به ترتیب با ۲۶ و ۱۹.۵ میلی متر و قزوین نیز ۶.۵ میلی متر بود.

وی ادامه داد: وضعیت جوی امروز شنبه با توجه به گذر امواج حاصل از سامانه بارشی به نسبت پایدار، اما برخی مناطق هنگام بعدازظهر با بارش های پراکنده روبرو است.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی برای روز دوشنبه، خاطرنشان کرد: برای روز دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه هفته جاری با توجه به گذر سامانه بارشی از منطقه، در برخی ساعات به ویژه بعدازظهر و شب دوشنبه بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

وی  افزود: با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه و مسیل ها در سطح استان وجود دارد و به شهروندان توصیه می شود تا از اتراق کردن در حاشیه رودخانه و مسیل ها خودداری کرده و هنگام رانندگی نیز مراقب لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید افقی باشند.

در شبانه روز گذشته آوج با ۶ و شهرستان بویین زهرا با ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۰ تا ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

دیگر خبرها

  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین
  • وضعیت رودخانه کردان پس از بارش های شب گذشته
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • آخرین وضعیت مناطقی که شب‌گذشته دچار سیلاب شدند
  • وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • پاکی هوا ارمغان وزش باد‌های بهاری
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • نیمی از حوادث فوتی کار در کارگاه های ساختمانی است
  • هوای تهران در وضعیت کم سابقه