Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراضات کارگران شرکت هپکو نسبت به وضعیت نامعلوم مالکیتی و ضعف و ناتوانی مدیریتی در تحقق بخشیدن به شعار رونق و جهش تولید در هپکو امروز در حالی برگزار شد که کارگران خواستار حضور و پاسخگویی مدیران این شرکت بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ طی هفته گذشته تا به امروز تعدادی از کارگران شرکت هپکو اراک به دنبال عدم وجود کار در این واحد تولیدی، دوماه حقوق معوقه ،عدم حضور مدیرعامل و پاسخگو نبودن تیم مدیریتی این شرکت در خصوص وضعیت هپکو اعتراضاتی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفتمین روز از اعتصاب و اعتراضات کارگران این شرکت به وضعیت نامعلوم مالکیتی و ضعف و ناتوانی مدیریتی در تحقق بخشیدن به شعار رونق و جهش تولید در هپکو امروز در حالی برگزار شد که کارگران با حضور در مقابل دفتر مدیرعامل و محوطه شرکت باز هم ضمن تاکید بر آمادگی برای انجام کار و فعالیت تولیدی در این مجموعه خواستار حضور مجموعه ی مدیریتی مستقر این شرکت طی یکسال گذشته و پاسخگویی مدیران عامل هلدینگ و واحد تولیدی هپکو اراک بودند.

 

 

پرسنل آماده کار کردن هستند و بازگشت هپکو به رونق فقط یک مدیریت قوی می‌خواهد

رضا عبدلی رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو اراک نیز در گفتگو با دیار آفتاب، در خصوص اعتراضات کارگران این شرکت طی روزهای اخیر اظهار داشت: مدیریت فعلی برخی مزایای پرسنل را کاهش داده و قطع کرده است درصورتی‌که مدیر باید برای این اقدامات از اداره‌ی کار مجوز بگیرد و این کار غیرقانونی است و شورا این موارد را از طریق مراجع مربوطه پیگیری کرده است.

وی در ادامه افزود: مدیرعامل هپکو نتوانسته حقوق کارگران را پرداخت کند و سفارش تولیدی برای شرکت بیاورد و فعالیت‌های جزئی که وجود داشته است مربوط به گذشته و پروژه‌های توگا و مپنا هستند و در این دوره فقط ۱۰ غلتک تولید شده که آن ها ‌هم آماده بوده و فقط یک قطعه کم داشته است، در این مدت اگر هم درآمدی وجود داشته است از محل فروش ضایعات شرکت بوده است.

عبدلی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ی اخیر هپکو و ۵ شرکت زیرمجموعه‌ی ایمیدرو گفت: تفاهم‌نامه‌ها ربطی به مدیریت فعلی ندارد و زمانی که سازمان خصوصی قصد داشته این شرکت را به ایمیدرو واگذار کند برای خودش این کار را پیگیری کرده است.

رئیس شورای کار شرکت هپکو ضمن انتقاد از عدم حضور مدیرعامل در شرکت گفت: پرسنل آماده کار کردن هستند و بازگشت هپکو به رونق فقط یک مدیریت قوی می‌خواهد ولی الآن به دستور مدیرعامل، شرکت به‌صورت هفتگی با ظرفیت ۵۰ درصد است و تعدادی هم کلاً به مرخصی اداری فرستاده‌شده‌اند بعد می‌گویند کاری از این کارخانه بیرون نمی‌رود شما که کارگر را مرخص کرده‌اید و به خانه فرستاده‌اید چطور توقع دارید کاری از شرکت بیرون برود.

وی در ادامه افزود: این شرکت ۸۰۰ نفر نیرو دارد و اینکه گفته شود تعدادی از کارگران مانع هستند فقط برای این است که بهانه‌تراشی کنند.

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت هپکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون