Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه بازیکن تیم استقلال به دلیل آسیب دیدگی شامس بازی مقابل سپاهان را از دست دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال فردا در دیدار معوقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است.

طبق اعلام مجید نامجو مطلق در نشست خبری پیش از این بازی، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی به دلیل آسیب دیدگی نمی توانند استقللال را مقابل شاگردان امیر قلعه نویی همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نفرات برای دیدار برابر پیکان آماده می شوند.

پیش از این ارسلان مطهری به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، رقابت با سپاهان را از دست داده بود.

این بازی از ساعت 20:30 فردا برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیخ دیاباته تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال سپاهان ارسلان مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین