Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@03:11:21 GMT

راه‌اندازی مراکز مشاوره تحصيلی و انتخاب رشته رايگان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۷۹۲۷

راه‌اندازی مراکز مشاوره تحصيلی و انتخاب رشته رايگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی مراکز مشاوره تحصيلی و انتخاب رشته رايگان دانشکده‌ای این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد، ابراهیم رحیمی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد درباره راه‌اندازی مراکز مشاوره تحصيلی و انتخاب رشته رايگان در این دانشگاه اظهار کرد: همزمان با آغاز ثبت‌نام بدون آزمون، مراکز مشاوره تحصيلی و انتخاب رشته دانشکده‌ای این واحد دانشگاهی و واحدهای دانشگاهی بروجن، فارسان و پردیس‌های اردل و لردگان گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و برای حفظ سلامتی داوطلبان ورود به دانشگاه و خانواده‌ها، مراکز مشاوره‌ای در 6 دانشکده فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، معماری، دامپزشکی و کشاورزی، یک مرکز مشاوره به‌عنوان ستاد مرکزی در ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و واحدها و پردیس‌های استان با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای تلفنی و حضوری به داوطلبان ورود به دانشگاه با حضور استادان مجرب در رشته‌های مختلف تحصیلی افتتاح و آغاز به‌کار کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در مراکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته رایگان دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و واحدها و پردیس‌های استان، رشته‌های مختلف تحصیلی با آزمون و بدون آزمون و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه به‌صورت رایگان با حضور اعضای هیئت علمی مستقر در مراکز به داوطلبان جدید و خانواده‌ها از طریق تلفن مستقیم هر دانشکده و یا به‌صورت حضوری ارائه می‌شود.

رحیمی ادامه داد: خانواده‌ها و داوطلبان جدید ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد می‌توانند برای مشاوره تحصیلی همه‌روزه به‌جز ایام تعطیل از ساعت هشت تا 14 به مراکز مشاوره تحصیلی دانشکده‌های واحدهای دانشگاهی شهرکرد، بروجن، فارسان و پردیس‌های اردل و لردگان، مراجعه و یا برای راهنمایی بیشتر با ستاد مرکزی مستقر در ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به شماره تلفن 33361048-038 تماس حاصل کنند.

تحصیل 10 هزار دانشجو در 174 رشته فعال

وی خاطرنشان کرد: اکنون حدود 10 هزار دانشجو در 174 رشته فعال به تفکیک، 30 رشته کاردانی، 75 رشته کارشناسی، 46 رشته کارشناسی ارشد و 23 رشته دکتری در واحدهای دانشگاهی شهرکرد، بروجن، فارسان و پردیس‌های اردل، کوهرنگ و لردگان با آزمون و بدون آزمون تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد عنوان کرد: داوطلبان جدید بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری می‌توانند پس از مشاوره تحصیلی رایگان با مراجعه به سایت www.azmoon.org در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند.

رحیمی از کارکنان خواست با معرفی ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و رشته‌های فعال در مقاطع کاردانی و کارشناسی، در جذب حداکثری دانشجو، دانشگاه را یاری کنند.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ابراهیم رحیمی مراکز مشاوره تحصیلی انتخاب رشته رايگان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری مراکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته مشاوره تحصیلی بدون آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر صورت گرفته در وزارتخانه بهداشت رشته تحصیلی پرستاری به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد بوشهر بازگشت داده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید رازقی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر حدود 17 هزار دانشجو در واحد‌ها و مراکز شهرستانی دانشگاه آزاد اسلامی استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه در واحد بوشهر حدود 7 هزار دانشجو تحصیل می‌کنند، گفت: بر اساس افق مد نظر ما از مهرماه امسال هر واحد دانشگاهی در پذیرش دانشجو 20 درصد افزایش خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر افزود: نیروهای نخبه و کارآمد از گنجینه‌های این استان محسوب می شوند که باید متناسب با ظرفیت‌های موجود رشته‌های دانشگاهی ایجاد شوند.

وی از صدور مجوز فعالیت رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر خبر داد و عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های مستمر صورت گرفته در وزارتخانه بهداشت رشته تحصیلی پرستاری به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد بوشهر بازگشت داده شده است که در مرحله اول حدود 14 نفر دانشجو پذیرش خواهند شد.

رازقی با اشاره به اینکه به‌زودی تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با هلدینگ‌های نفت و گاز قرارگاه خاتم‌الانبیا منعقد خواهد شد خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه به‌منظور گسترش فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه صورت می‌گیرد و از اتفاقات تاثیرگذار در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خواهد بود.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور برای ورود به قراردادهای آموزشی و پژوهشی نفت و گاز در حوزه پروژه‌های قرارگاه باید با هماهنگی و نمایندگی دانشگاه آزاد بوشهر فعالیت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: این دانشگاه به تازگی در جشنواره مهدویت و امامت (مشاعره) در میان دانشگاه‌های ممتاز کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد