Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  علی تشنه دل روز یکشنبه به رسانه ها بیان کرد: پنج طرح صنعتی و معدنی در قالب پویش ملی «تولید- تداوم امید» و جز طرح های مهم و ملی استانی است که با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال ۸۵۰ نفر در استان فراهم می شود.

وی یادآور شد: برای راه اندازی کامل این پنج واحد حدود ۷۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام جهش تولید است، نسبت به راه‌اندازی پویش «تولید ، تداوم امید» به منظور بهره‌برداری از ۲۰۰ طرح بزرگ پیشران ملی در بخش صنعت و معدن به ارزش ۱۷۰ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای ۴۱ هزار نفر اقدام کرده که در این بین ۵ طرح صنعتی و معدنی از استان سمنان است.

تشنه دل افزود: شرکت پرشیا اروپا تولیدکننده مس کاتدی یکی از طرح های پیشران و ملی استان است  که با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان ، ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰تن مس کاتدی را دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال ۴۰ نفر ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت گوهر سنگ کویر با ظرفیت تولید سالانه ۹۰۰تن کنسانتره مس سولفیدی با سرمایه‌گذاری حدود ۳۰ میلیارد تومان از دیگر طرح های مهم استان در این پویش است که ۴۰نفر به طور مستقیم با راه اندازی این طرح مشغول به کار خواهند شد.

تشنه دل اظهار داشت: شرکت کویر جین با ظرفیت تولید سالانه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع پارچه های سیستم پنبه ای و الیاف مصنوعی با سرمایه گذاری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان سومین طرح بزرگ و ملی استان است که با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود ۲۷۳ نفر فراهم می شود.

وی ادامه داد: واحد تولیدی راوندی تولید کننده انواع یخچال و فریزر از دیگر طرح های قابل افتتاح با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار دستگاه انواع یخچال و فریزر را دارد که با راه اندازی این واحد ۴۰۰ نفر مشغول به کار می شود.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: شرکت طب پلاستیک نوین پنجمین طرح ملی استان با سرمایه گذاری حدود ۶۰ میلیارد ریال ظرفیت تولید ۸ هزار تن ظروف پلی استایرن و پلی پروپیلن را خواهد داشت و با افتتاح این طرح ، زمینه اشتغال حدود ۱۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دستاوردها و پیامدهای این پویش ملی گفت: جهش تولید ، تکمیل زنجیره ارزش ، کاهش واردات ، افزایش صادرات ، فناوری بالا و توسعه مناطق کمتربرخوردار از مهمترین دستاوردها و پیامدهای بهره برداری از این طرح های استانی است که تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

برچسب‌ها سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح جهش تولید اشتغال زایی پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح جهش تولید اشتغال زایی سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح جهش تولید اشتغال زایی راه اندازی سرمایه گذاری میلیارد تومان زمینه اشتغال معدن و تجارت استان سمنان بهره برداری ظرفیت تولید جهش تولید ملی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان