Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ دفتر محمود احمدی‌ نژاد در واکنش به اظهارات رییس بنیاد مستعضان اعلام کرد:  «آقای احمدی‌نژاد هیچ‌گاه درخواستی برای در اختیار گرفتن ساختمان به بنیاد مستضعفان نداده‌. این ساختمان در آبان ٩٢ با پیشنهاد و دستور رییس وقت بنیاد و با عقد قرارداد در اختیار این دفتر قرار گرفته است.

طی سال گذشته و با افزایش نجومی قیمت‌ها، این دفتر پیشنهاد تخلیه را به مسئولان بنیاد داده، اما از طرف آن‌ها تاکنون هیچ درخواستی حتی تلویحی برای تخلیه داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال آمادگی تخلیه را داشته و داریم؛ کافی بود درخواست خود را به این دفتر اعلام کنند.»

گفتنی است که فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: «آقای احمدی نژاد در حال حاضر در ملک بنیاد مستضعفان در منطقه ولنجک هستند که زمین آن ۱۸۰۰ متر مربع است؛ البته آماده هستند منتقل شوند به محلی در جنوب شهر بروند.  اگر آقایان مدعی مردم داری هستند باید ملک بیت المال را پس بدهند.»

اخبار مرتبط واکنش مولاوردی و ابتکار به اظهارات فتاح درمورد بازپس‌گیری یکی از املاک بنیاد مستضعفان واکنش مهاجری به اظهارات فتاح در رابطه با مسئولانی که املاک بنیاد مستضعفان را اشغال کرده‌اند پرویز فتاح: 3 ماه اجاره مستأجران بنیاد مستضعفان بخشیده شد توضیحات رییس بنیاد مستضعفان درباره ملک 200 میلیاردی که در اختیار مدرسه حداد عادل قرار گرفته است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا پرویز فتاح محمود احمدی نژاد ساختمان بنیاد مستضعفان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر

محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم، به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون « ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» امروز عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.

این سفر در پاسخ به دعوت رسمی گرگلی دلی رئیس «دانشگاه ملی لودوویکای» مجارستان انجام شده است.

این نشست علمی از ۱۷ الی ۲۱ اردیبهشت در بوداپست برگزار می شود و طی آن، احمدی نژاد به عنوان میهمان ویژه در باره اهمیت و ضرورت مقابله با تهدیدها و آسیب های وارده به محیط زیست سخنرانی می کند.

دانشگاه ملی لودوویکای بوداپست، فعالیت آموزشی خود را به طور متمرکز در حوزه خدمات عمومی و مدیریت دولتی به انجام می رساند و ریاست آن توسط رئیس جمهور مجارستان منصوب می شود.

دیگر خبرها

  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم