Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در واکنش به ادعای دیشب پرویز فتاح مبنی بر قرار گرفتن کاخ مرمر در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: در حال حاضر قسمت عمده کاخ مرمر از حاکمیت مجمع تشخیص خارج شده و قسمت‌هایی از مجلس سابق هم برای مجمع تشخص مصلحت در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- او ادامه داد: البته هنوز قسمت‌های جزئی از دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت در کاخ مرمر باقی مانده است؛ بنده درباره سرنوشت سایر بخش‌های این کاخ و اینکه آیا قرار است تبدیل به موزه شود یا خیر، اطلاعی ندارم؛ بهتر است از اشخاصی نظیر محسن رضایی یا صادق لاریجانی در این زمینه سوال کنید.

آیت الله شبستری خاطرنشان کرد: کاخ مرمر در زمان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به طور کلی در اختیار مجمع تشخیص قرار داشت، اما الان به این صورت نیست.

او همچنین درباره ادعای پرویز فتاح مبنی بر ساخت ساختمان  ۹ طبقه شخصی که در اختیار مرکز استراتژیک مجمع تشخیص قرار دارد گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

 پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان صحبت‌هایی را درباره کاخ مرمر و مالکیت آن در دست مجمع تشخیص مطرح کرده بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام پرویز فتاح کاخ مرمر هاشمی رفسنجانی بنیاد مستضعفان پرویز فتاح بنیاد مستضعفان مجتهد شبستری مجمع تشخیص مصحلت نظام مجمع تشخیص مصلحت پرویز فتاح کاخ مرمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ وقت این قسمت از آپارتمان را قفل نزنید + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، طبق گفته کارشناسان آتش نشانی هیچ وقت نباید درب پشت بام را قفل کنید چرا که ایمن ترین فضا برای فرار از آتش در طبقات ساختمان پشت بام است و اگر قفل باشد و آنجا گیر بیافتید ممکن است دچار خفگی دود حاصل از آتش شوید.

کد خبر 850385 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها آتش‌ سوزی خبر مهم آتش‌ نشانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس تحقیر کرد و از تیم بیرون رفت!
  • عکس قدیمی از آیت الله هاشمی و محسن رضایی درحال خوردن آش افطاری
  • پاسخ رهبری به تصمیم شمخانی و خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات به روایت آیت الله هاشمی /فیدل کاسترو شروع به حرف زدن که می کند، دیگر متوقف نمی شود
  • قسمت اول برنامه مهربان
  • ببینید | هشدار! هیچ وقت به این قسمت از آپارتمان را قفل نزنید
  • ببینید | پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده
  • هیچ وقت این قسمت از آپارتمان را قفل نزنید + فیلم
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران