Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، برنی سندرز، سناتور مستقل ایالت ورمونت آمریکا، در حساب توییترش نوشت: طرح قبلی افزایش مزایای بیکاری میزان ۶۰۰ دلار در هفته را به مزایای بیکاری ایالتی استاندارد اضافه کرد اما اقدام اجرایی ترامپ این میزان را به ۴۰۰ دلار کاهش داده و ایالت‌ها را ملزم کرد هزینه ۲۵ درصد آن را تامین کنند.

سندرز تصریح کرد: رئیس جمهور ترامپ! متقلب تمام عیار بودن را متوقف کنید و از مکمل بیکاری ۶۰۰ دلار در هفته که دو ماه قبل توسط مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، حمایت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایالت‌ها چطور می‌توانند وقتی بسیاری از آنها در آستانه ورشکستگی هستند ۲۵ درصد هزینه را تامین کنند. عجب کلاه برداری‌ای!

سندرز که در رقابت مقدماتی انتخاب نامزد ریاست جمهوری دموکرات‌ها شرکت کرده بود، در ادامه عنوان کرد: ترامپ ممکن است وقتی دارد با دوستان میلیاردرش گلف بازی می‌کند این مساله را نداند اما میلیون‌ها آمریکایی بیکار هم اکنون دارند گرفتار گرسنگی و بیرون انداختن از منازلشان می‌شوند. اگر حزب جمهوریخواه می‌تواند یک تریلیون دلار کاهش مالیاتی برای ثروتمندان رقم بزند، می‌تواند از طرح مکمل ۶۰۰ دلاری بیمه بیکاری حمایت کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو رکورد زد

یورو در برابر ین به بالاترین میزان خود در ۱۶ سال اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، ارزش یورو در برابر ین ژاپن و دلار آمریکا تقویت شد.

یورو به بالاترین میزان خود در برابر ین ژاپن از ماه آگوست ۲۰۰۸ رسید و در برابر دلار به بالاترین ارزش خود از ۱۲ آوریل دست یافت.

آخرین گزارش‌های منتشرشده از شاخص مدیران خرید احتمالا ارز اتحادیه اروپا را تقویت کرده، زیرا فعالیت تجاری منطقه یورو به بالاترین میزان خود در ۱۱ ماه گذشته رسیده است.

این مورد در حالی رخ داد که شاخص مدیران خرید ترکیبی ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد خود در چهار ماه گذشته رسیده است.

در همین حال، سرمایه‌گذاران در ژاپن بر روی جلسه بانک مرکزی این کشور در ۲۶ آوریل، تمرکز کردند.

به نقل از بیزنس، یورو پس از رسیدن کوتاه‌مدت به ۱۶۵.۷۵، به میزان ۰.۴۴ درصد در برابر ین در ساعت چهار و ۴۳ به وقت اروپا افزایش یافت و به ۱۶۵.۶۷ رسید.

یورو یک دقیقه بعد ۰.۴۵ درصد در برابر دلار افزایش یافت و به ۱.۰۷۰۴۴ رسید.

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • یورو رکورد زد
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود