Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:30:24 GMT

اعلام ساعت و ورزشگاه دیدارهای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۳۴۳

اعلام ساعت و ورزشگاه دیدارهای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

‍‍‍‍‍‍

AFC زمان دقیق و محل برگزاری بازی‌های باقیمانده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، زمان و محل برگزاری این مسابقات را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای نمایندگان ایران در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

استقلال:

دوشنبه 24 شهریور
الوحده امارات – استقلال، ساعت 21 – ورزشگاه الخلیفه

پنجشنبه 27 شهریور
استقلال - الوحده امارات، ساعت 21 – ورزشگاه الخلیفه

یکشنبه 30 شهریور
استقلال - الشرطه عراق، ساعت 21 – ورزشگاه الخلیفه

چهارشنبه 2 مهر
استقلال - الاهلی عربستان، ساعت 18 – ورزشگاه الجنوب

4 پرسپولیسی و 3 استقلالی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018

پرسپولیس:

سه‌شنبه 25 شهریور
پرسپولیس - التعاون عربستان، ساعت 21 – ورزشگاه اجوکیشن سیتی

جمعه 28 شهریور
التعاون عربستان – پرسپولیس، ساعت 21 – ورزشگاه اجوکیشن سیتی

دوشنبه 31 شهریور
پرسپولیس - الدحیل قطر، ساعت 18- ورزشگاه اجوکیشن سیتی

پنجشنبه 3 مهر
پرسپولیس - الشارجه امارات، ساعت 21 – ورزشگاه جاسم بن حمدان

شهر خودرو:

دوشنبه 24 شهریور
الاهلی امارات _ شهر خودرو، ساعت 18 – ورزشگاه الجنوب

پنجشنبه 27 شهریور
شهر خودرو _ الاهلی امارات، ساعت 18 – ورزشگاه الجنوب

یکشنبه 30 شهریور
شهر خودرو _ الهلال عربستان، ساعت 18 – ورزشگاه الجنوب

چهارشنبه 2 مهر
شهر خودرو _ پاختاکور ازبکستان، ساعت 21 – ورزشگاه الجنوب

سپاهان:

سه‌شنبه 25 شهریور
سپاهان _ النصر عربستان، ساعت 21 – ورزشگاه جاسم بن حمدان

جمعه 28 شهریور
النصر عربستان _ سپاهان، ساعت 21 – ورزشگاه جاسم بن حمدان

دوشنبه 31 شهریور
سپاهان _ العین امارات، ساعت 21 – ورزشگاه جاسم بن حمدان

پنجشنبه 3 مهر
سپاهان _ السد قطر، ساعت 18 – ورزشگاه جاسم بن حمدان

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2020 به صورت مجتمع به میزبانی قطر در شهر دوحه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سپاهان اصفهان تیم شهر خودرو استقلال پرسپولیس AFC بیشتر بخوانید... علیپور با ۷۵ درصد آرا، بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... علیپور با ۷۵ درصد آرا، بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ شد واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سپاهان اصفهان تیم شهر خودرو استقلال پرسپولیس AFC پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گتوسو: با کلی حسرت از خوردن ۳ گل مسخره، لیگ قهرمانان را ترک می‌کنیم/ پیرلو خودش را بیچاره کرد! ۲ پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر ۳ گواردیولا: دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند ۴ کمیته انضباطی فیفا: اقدامات پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه درصدد اجرای حکم است ۵ سپاهان با دو غایب برابر استقلال ۶ لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند ۷ منصوری، تنها محروم دیدار استقلال و سپاهان ۸ اعتراض هواداران، سپاهان را به تهران کشاند مهمترین اخبار ورزشی نامجومطلق: دیدار با سپاهان یک فینال زودهنگام است/ دیاباته، مطهری و اسماعیلی غایب هستند ۴ پرسپولیسی و ۳ استقلالی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ + عکس لطیفی: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد/ قلعه‌نویی و مجیدی به خاطر جایگاه‌شان جام حذفی را جدی می‌گیرند عربشاهی: پرسپولیس مقابل ذوب آهن به دنبال ۳ امتیاز نبود/ سرخ‌پوشان می‌توانند از قهرمانی‌شان در جام حذفی دفاع کنند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم نقشه‌ انگلیسی‌ها برای حذف آسمان ایران از مسیر پروازی ایرلاین‌ها/بیانیه نهایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به‌زودی صادر می‌شود لبنان| افشای تلاش‌ ۱۴ مارسی‌ها برای ایجاد هرج و مرج و تحریف افکار عمومی ضد حزب‌الله ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب / زلزله خسارتی نداشت / وضعیت در شهر عادی شد قیمت لبنیات دوباره افزایش یافت/ نرخ های مصوب رعایت نمی‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سپاهان اصفهان تیم شهر خودرو استقلال پرسپولیس فوتبال سپاهان اصفهان تیم شهر خودرو استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا در سال ورزشگاه الجنوب شهر خودرو ساعت 18 ساعت 21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به خاطر بسته ماندن در‌های ورزشگاه غدیر اهواز که با تصمیم باشگاه استقلال خوزستان بود، احتمال آنکه استقلال ملاثانی نتواند در روز دیدار با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی میزبان باشد و این هم لغو شد را به وجود آورد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص اینکه آخرین وضعیت تیمش برای میزبانی از سپاهان به کجا انجامید و این تیم در کدام ورزشگاه میزبان نماینده اصفهان است، اظهار کرد: همه استان خوزستان بسیج شده‌اند تا به ما ورزشگاه میزبانی دهند ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. رئیس هیئت فوتبال استان چه می‌کند وقتی ما در استانی غنی هستیم و مشکل میزبانی تیم‌های استان حل نشده است. نباید تیمی مانع بازی تیم هم استانی خود شود.

حمیدی تصریح کرد: حراست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به من زنگ زد، استاندار جلسه‌ای گذاشته تا فردا تصمیمی امنیتی گرفته شود. با سازمان لیگ تماس گرفته‌اند و با سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات حرف زدند. گفته‌اند به ما تا فردا مهلت دهید تا ورزشگاه میزبانی از دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان را اعلام کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود