Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@00:05:29 GMT

علت آتش‌سوزی بازار پردیس کیش مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۴۲۰

علت آتش‌سوزی بازار پردیس کیش مشخص شد

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حوالی ساعت ۶:۳۰ امروز یکشنبه ۱۹ مرداد ورودی شماره ۳ بازار تجاری پردیس ۱ کیش به دلیل اتصال برق اسپلیت یک واحد کفش‌فروشی دچار حریق شد و به دیگر واحدهای تجاری سرایت کرد به‌طوری‌که تاکنون ده‌ها مغازه تحت تأثیر این آتش‌سوزی مهیب قرارگرفته و دچار آسیب جدی شده‌اند.

نیروی‌های امدادی و آتش‌نشانی شرکت عمران و خدمات کیش، استان هرمزگان با حضور در محل حادثه پس از ساعت‌ها تلاش، موفق به اطفای حریق این مجتمع تجاری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل دسترسی نامناسب این مرکز خرید در مواقع بحرانی، نیروهای امدادی و آتش‌نشانی کیش مجبور به تخریب بخشی از بازار با ماشین‌آلات سنگین شدند.

 

هرچند که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و پرسنل شرکت عمران و خدمات، آتش در بازار پردیس ۱ کیش موقتاً کنترل و خاموش شد و هم‌اکنون نیروها در حالا تلاش برای تخلیه دود از داخل بازار هستند اما خبرها حاکی از کشته شدن یک نفر در این حادثه آتش‌سوزی است.

رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان کیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کیش گفت: بنا بر شواهد اولیه، علت آتش‌سوزی، اتصال برق در اسپیلیت یکی از غرفه‌ها بوده است.

متأسفانه حریق به دیگر غرفه‌های بازار سرایت کرده که در روزهای آینده نظر دقیق و کارشناسی پس از انجام بررسی‌های لازم توسط آتش‌نشانی جزیره کیش اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس سرطان لوزالمعده کیش آتش سوزی بازار پردیس طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس سرطان لوزالمعده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی در این باره اعلام کرد: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز در مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه مورد آتش سوزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در یک محوطه نیز چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می شود و سقف انبار نیز تخریب شده که تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد