Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت از افزودن‌شدن رشته جدید میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی ارشد و پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جاری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

آذر اسکندری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در مینودشت از افزودن‌شدن رشته جدید میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی ارشد و پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت خبر داد و اظهار کرد: واحد مینودشت با داشتن ظرفیت‌های بسیار خوب علمی و سخت‌افزاری در خدمت مردم بوده و توانسته است با راه‌اندازی رشته‌های مختلف از کاردانی تا کارشناسی ارشد افتخارات زیادی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و پژوهشی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت اضافه کرد: این واحد دانشگاهی با داشتن ۵۶ رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کار‌شناسی ارشد رسالت خود را در تربیت فرزندان این منطقه ایفا می‌کند و با توجه  به پیگیری‌های انجام شده و در راستای توسعه رشته‌های آموزشی در مقاطع مختلف، رشته جدید میکروبیولوژی (زیست‌شناسی میکروب‌های بیماری‌زا) در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های واحد مینودشت اضافه شد و از نیمسال نخست سال تحصیل جاری آماده پذیرش دانشجو است.

اسکندری افزود:‌ با توجه به پذیرش بدون آزمون رشته‌های این واحد دانشگاهی، اکنون بیش از ۹۰ درصد از رشته‌های کاردانی و کار‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت  بدون آزمون است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به  سامانه www.azmoon.org رشته‌های مورد علاقه خود را در هر گروه آزمایشی انتخاب کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رشته‌های تحصیلی و ظرفیت‌های علمی ـ تحقیقاتی و امکانات رفاهی واحد مینودشت با شماره تلفن‌های 09115129763، 09367628504 و 01735223700 با مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه تماس بگیرند.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت آذر اسکندری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان

ایسنا/لرستان استاندار استان از پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان خبر داد.

ابوطالب شفقت امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در جریان بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری که در دانشگاه لرستان برگزار شد اظهارکرد: بیش از ۳۵ هزار داوطلب در آزمون سراسری شرکت کردند که ۶۳ درصد آنها را جمعیت دختران تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: از مجموع این شرکت کنندگان در آزمون کمتر از ۳۰۰۰ نفر جذب دانشگاه‌های دولتی لرستان می‌شوند.

استاندار لرستان بیان کرد: امیدوارم نخبگان این آزمون در دانشگاه‌های معتبر کشور و همچنین دانشگاه‌های استان جذب شوند.

وی همچنین در بازدید از تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان گفت: انتظار دارم به گونه‌ای این پروژه پیش رود که روز بیست و یکم اردیبهشت ماه یعنی یک روز قبل از برگزاری دور دوم انتخابات تردد از این پل را شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند