Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم از این شرایط خاص عبور کنیم، ان‌شاءلله به روزهای عادی بازگردیم و مجددا تمرینات را آغاز کنیم. اگر تا به الان تمرینات ما شروع نشده است صرفا به خاطر حفظ سلامتی قهرمانان بوده است.

به گزارش ایسنا، سید محمد پولادگر در مراسم رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو ضمن خیرمقدم به حاضرین در این مراسم  و عرض تبریک دهه ولایت، عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار گفت: صحبت‌هایم را آغاز می‌کنم با نام و یاد شهید وحید زمانی نیا شهید شاخص ورزش کشور که افتخاری است بر پیشانی جامعه تکواندو کشور به عنوان یکی از همرزمان شهید بزگوار سردار قاسم سلیمانی که در رکاب ایشان به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: فدراسیون تکواندو در دوران کرونا و با محدودیت‌ها و شرایط خاصی که به ویژه بر ورزش کشور ایجاد شده بود تمام تلاش خود را انجام داد تا تمام فعالیت‌های خود را انجام بدهد. سه دوره آزمون غیرحضوری را با حضور ۲۵ هزار و ۷۸ نفر برگزار کردیم و این استقبال قابل توجه برای ما غیرمنتظره بود. همچنین دوره‌های دانش‌افزایی را که هر ساله در سه ماهه اول سال برای مربیان برگزار می‌کنیم، امسال هم این توفیق را داشتیم که ۶۴ دوره دانش افزایی را به صورت غیرحضوری با شرکت ۵۲۹۴ مربی برگزار کنیم. دوره‌های هماهنگی داوران ۷۲ دوره در دو بخش کیوروگی و پومسه به صورت غیرحضوری و با  ۴۳۴۰ داور از سراسر کشور پیگیری شد.

رییس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: مسابقات غیرحضوری پومسه را تحت عنوان "جام بزرگ مهربانی" برگزار کردیم که از استقبال بسیار خوبی برخوردار بود و عواید حاصله از آن برای پویش کمک‌های مومنانه صرف شد. مسابقات غیرحضوری قرآنی "جام رمضان" نیز با حضور ۱۵۰ شرکت کننده برگزار شد.

وی تصریح کرد: ستاد رزمایش همدلی در فدراسیون تحت عنوان پویش دست‌های خدایی از ابتدای اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد و ۲۰ استان فعال از ۳۱ کشور در این رزمایش شرکت کردند که بالغ بر ۳۵۰ میلیون در قالب ۱۵۰۰ بسته‌ معیشتی کمک جمع‌آوری و تقدیم برادران آسیب دیده تکواندو در سراسر کشور شد. برای برگزاری همایش تخصصی و علمی بین‌اللمللی تکواندو به صورت آنلاین برنامه‌ریزی داریم تا در روز جهانی تکواندو آن همایش را برگزار خواهیم کرد.

رییس فدراسیون تکواندو خاطر نشان کرد: این اپلیکیشن در راستای وظیفه ما و ارائه خدمات سریع‌تر، راحت‌تر و گسترده‌تر و ارتقاء خدمات به جامعه تکواندو طراحی شده است. قطعا در ابتدا نواقصی وجود دارد اما درخواست داریم از همه عزیزان ما را برای تکمیل آن کمک کنند. تلاش ما این بود این اپلیکیشن تمام نیازهای خانواده تکواندو را در زمینه‌های آموزش، اخبار، اطلاعات و ... برطرف کند و یک قدم رو به جلو برداریم. ویروس کرونا در حال حاضر جزو خانواده ما شده است، باید با آن زندگی کنیم و می‌بایست خود را آماده کنیم با این شرایط خاص و ویژه به فعالیت‌های خود در همه حوزه‌ها ادامه بدهیم. باید تلاش کنیم از این شرایط خاص عبور کنیم، انشالله به روزهای عادی بازگردیم و مجددا تمرینات را آغاز کنیم. اگر تا به الان تمرینات ما شروع نشده است صرفا به خاطر حفظ سلامتی قهرمانان بوده است. قطعا اگر شرایط مهیا شود به زودی اردوها را شروع  می‌کنیم، چون تقریبا برگزاری المپیک قطعی شده است و ما با رعایت پروتکل‌ها تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد.

پولادگر عنوان کرد: امروز با راه اندازی اپلیکیشن، یک چالش فنی را برای قهرمانان شروع خواهیم کرد و امیدوارم اهالی تکواندو در آن شرکت کنند و قطعا این چالش یک ایجاد انگیزه، تلاش و فعالیت بیش‌تر است.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: از سال گذشته بیمه مسوولیت مدنی مربیان اجباری شده است و این به خاطر حفظ منافع مربیان حرفه‌ای و حمایت از آنها بوده است. در سال جاری هم این بیمه ادامه دارد اما با شرایط خاص و هیچ هزینه‌ای افزایش پیدا نکرده است. در استفاده از این  بیمه هیچ اجباری نیست اما این بیمه شرایطی را ایجاد کرده و مربیان می‌توانند سه ماه بیمه خود را تعلیق و اقساط پرداخت کنند. هفته گذشته در راستای حمایت از مربیان عزیز یک امتیاز دیگر این شرکت در نظر گرفت و بیمه سال گذشته با شرایط قبلی برای دو سال تمدید و قابل استفاده شد که این خدمتی به مربیان فعال تکواندو است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس فدراسیون تکواندو شرایط خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه

حسین رنجبران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما افزود: سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون جزو مستثنیات از اتصال به حساب واحد خزانه محسوب می‌شود و در مواد قانونی ۳۹ و ۷۶ قانون محاسبات کشور بر این موضوع تاکید شده است.وی ادامه داد: بر این اساس این سازمان از مصادیق شرکت‌های بیمه مورد بحث مواد ۳۹ و ۷۶ قوانین کشور مصوب سال ۱۳۶۶ بوده است و از افتتاح حساب بانکی نزد حساب خزانه و واریز درآمد‌های خود به حساب خزانه معاف است.

                                                                                            

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

رنجبران گفت: سازمان بیمه سلامت بر اساس این قوانین نیازی نیست به حساب واحد خزانه متصل شود که این موضوع در بند (ب) ماده ۱۷ قانون برنامه ششم و در بند (الف) ماده ۲۰ قانون احکام دائمی هم تاکید شده است و به تایید وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه رسیده است.وی گفت: مادامی که دستگاه‌های اجرایی مشمول مواد قانونی مذکور هستند انتقال حساب به حساب خزانه الزامی نیست و این موضوع در قانون بودجه ۱۴۰۲ هم آمده است بنابراین سازمان بیمه سلامت از انتقال حساب به خزانه معاف است، اما ما همه حساب‌های خود را در قالب حساب خزانه انتقال دادیم به صورت کاملا ۱۰۰ درصدی منابع و واریزی‌های این سازمان از طربق بانک مرکزی و خزانه صورت می‌گیرد. معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت ادامه داد: در خصوص ورودی‌های منابع سازمان بیمه سلامت ۱۰۰ درصد از حساب خزانه استفاده می‌شود و در بحث مصرف از بانک عامل از مواد قانونی مذکور استفاده تا کاربیش از ۵۲ هزار موسسه درمانی با سرعت بیشتر انجام شود.وی گفت: ۱۳ هزار داروخانه با بیمه سلامت در ارتباط هستند و برای چابک سازی از بانک عامل استفاده کردیم و اینکه این سازمان به وقت پرداخت موسسات را انجام می‌شوهد و رسوب منابع ندارد به علت ارتباط با بانک عامل است.وی افزود: در سال گذشته ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حساب بیمه سلامت واریز شد و همچنین ابتدای امسال واریز دیگری داشتیم که هفته قبل با بررسی اسناد و پرداخت‌هایی که صورت گرفت موجودی حساب به صفر رسید.وی گفت: نیمی از مردم کشور بیمه شده بیمه سلامت هستند و تبصره ماده ۳ در احکام دائمی تصریح کرده است موسسات اعتباری و شرکت‌های بیمه دولتی مادامی که از شمول مواد ۳۹ و ۷۶ قانون محاسبات عمومی مستثنی هستند از رعایت مفاد این ماده نیز مستثنی هستند.رنجبران تاکید کرد: دربرنامه ششم و احکام دایمی نیز مصوبه هیات دولت سیزدهم، بیمه دولتی از اتصال حساب به خزانه مستثنی شد که همان موقع از بیمه مرکزی استعلام گرفته شد و بیمه مرکزی به خزانه کشور اعلام کرد سازمان بیمه سلامت بر اساس مواد قانونی ماهیت دولتی دارد.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند