Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:57:21 GMT

توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد علوم‌پزشکی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۹۰۳

توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد علوم‌پزشکی آغاز شد

به گزارش روز یکشنبه معاونت فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سیدسعید هاشمی گفت: در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی، ۸۱ هزار و ۱۷ داوطلب ثبت نام کردند. 

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ۲۳ و ۲۴ مرداد برگزار می‌شود و توزیع کارت ورود به جلسه آزمون، برگه راهنما و سایر اطلاعات مربوط به اجرای آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از امروز ۱۹ مرداد آغاز می‌شود و تا  ۲۴ مرداد ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایرنا، بر اساس تازه ترین زمان بندی اعلام شده آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در نوبت های صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه برگزار می شود. 

کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی نیز شنبه ۲۵ مرداد اعلام می شود.

همچنین اعلام ظرفیت های نهایی پذیرش توسط دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه مرکز سنجش پزشکی روز شنبه ۲۵ مرداد صورت می گیرد.

مهلت ارسال اعتراض به سوالات آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی تنها به صورت اینترنتی از ۲۵ تا ۲۸ مرداد ماه است.

ثبت نام متقاضیان استعداد درخشان در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی نیز از ۱۲ تا ۱۴ مرداد صورت گرفت و به پایان رسید. ۱۲ شهریور ماه ۹۹ نیز زمان اعلام کلید نهایی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی است.

همچنین اسامی دانشگاه های پذیرنده و ظرفیت پذیرش نیز در ۱۶ شهریور ماه اعلام می شود.

انجام انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی نیز از ۱۶ تا ۱۸ شهریور است. کارنامه نهایی و اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی نیز روز ۶ مهر ماه ۹۹ اعلام می شود.

اعلام اسامی متقاضیان دانشگاه شاهد، بقیه الله و ارتش برای برگزاری مرحله دوم آزمون نیز روز ۲۳ شهریور خواهد بود. برگزاری مرحله دوم متقاضیان این دانشگاه ها نیز روز ۲۷ شهریور است.

برچسب‌ها آزمون دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور آزمون دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی آموزش پزشکی پزشکی نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، نوبت اول آزمون کارشناسی ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی برای ورود به دانشگاه در جلسه آزمون حضور یافته‌اند.

در حاشیه آغاز کنکور ۱۴۰۳ محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نیز عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نحوه برگزاری این آزمون، اعلام نتایج آن و ... توضیح داده‌اند که در ویدئوهای زیر می‌توانید ببینید:

کد خبر 847115 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم کنکور وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه