Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: بعضی از مراسم مذهبی سنتی استان کرمان را که تعداد زیادی از عزاداران شرکت می‌کنند می‌توان با ثبت‌نام اینترنتی برگزار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان با بیان اینکه امروز جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و استانداران نیز به‌صورت ویدئوکنفرانسی در این جلسه حضور داشتند اظهار داشت: بازرسی و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح اصناف ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرجع اصلی برنامه‌ها، ستاد ملی کرونا است و در رابطه با برگزاری مراسم محرم نیز منتظر دستورالعمل ستاد ملی کرونا بوده‌ایم گفت: دستورالعمل ملی برگزاری مراسم محرم رسیده و وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است.

تولید روزانه ماسک در استان کرمان پاسخگوی نیمی از نیاز استان است؛ تولید ماسک در کرمان 2 برابر می‌شوداستاندار کرمان: تعلل در نظارت دستگاه‌ها به هر بهانه‌ای غیرقابل قبول استاستاندار کرمان: دعای عرفه در استان کرمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود

استاندار کرمان با اشاره به اینکه محوریت کار بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است افزود: برنامه‌ریزی برگزاری مراسم مذهبی صرفا در فضای باز و با فاصله حداقل دو متری انجام شود.

وی با بیان اینکه در این دستورالعمل زمان برگزاری مراسم کوتاه شده و استفاده از ماسک الزامی است ادامه داد: 22 گروه نظارتی در استان کرمان داریم که یکی از این گروه‌ها سازمان تبلیغات اسلامی است و باید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیئت‌ها نظارت دقیق داشته باشد.

فدائی با بیان اینکه بعضی از مراسم مذهبی در استان که سنتی است و قدمت زیادی دارد و تعداد زیادی از عزاداران هم شرکت می‌کنند را می‌توان با ثبت‌نام اینترنتی به‌صورت جمعیت محدود برگزار کرد گفت: عزاداران از قبل ثبت‌نام کنند و به آنها نوبت داده شود به‌شکلی که در طول دهه محرم در یک روز و در یک ساعت مشخص با کارت ورودی بتواند در این مراسم شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از مراسم ماه محرم و صفر قدمت زیادی دارد و همه دوست دارند در این مراسم هر ساله شرکت کنند افزود: از آنجا که هر ده روز امکان حضور یک نفر در این مراسم نیست و تعداد متقاضیان زیاد است از طریق ثبت‌نام اینترنتی و صدور کارت برای عزاداران شرکت در این مراسم نوبت‌دهی شود، مراسم نیز با جمعیت محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود

استاندار کرمان با انتقاد از عدم حضور مدیران در جلسه کارگروه نظارت ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تاکید کرد: حضور شخص مدیران در جلسه کارگروه نظارت ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا الزامی است.

فدائی در بخش دیگری از سخنان خود به تولید روزانه 200 هزار ماسک در استان کرمان اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان نیاز روزانه ماسک استان را 400 هزار ماسک برآورد کرده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ماسکی که روزانه در استان کرمان تولید می‌شود به اندازه نیاز استان نیست افزود: بر اساس گزارش سازمان صمت استان نیاز استان کرمان تا حدود سه هفته آینده از 200 هزار ماسک به 350 هزار ماسک خواهد رسید.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا استان کرمان ماه محرم بیشتر بخوانید... حاج علی انسانی: درباره عزاداری محرم باید گوش به فرمان و ملازم رهبر انقلاب باشیم/ جان ما و امر رهبری دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد بازسازی واقعه تاریخی غدیرخم در "ده‌زیار" کرمان به روایت تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حاج علی انسانی: درباره عزاداری محرم باید گوش به فرمان و ملازم رهبر انقلاب باشیم/ جان ما و امر رهبری دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد بازسازی واقعه تاریخی غدیرخم در "ده‌زیار" کرمان به روایت تصاویر واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا استان کرمان ماه محرم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۲ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۳ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۴ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۵ گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند ۶ ذخایر آب پشت سدهای آذربایجان‌غربی به ۱۱۲۰ میلیون متر مکعب رسید ۷ تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم ۸ اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد لرستان همچنان در وضعیت هشدار کرونا؛ محدودیت‌ها تمدید شد گلستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا؛ برخی اصناف پروتکل‌ها را رعایت نکردند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم نقشه‌ انگلیسی‌ها برای حذف آسمان ایران از مسیر پروازی ایرلاین‌ها/بیانیه نهایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به‌زودی صادر می‌شود آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده لبنان| واکنش شخصیت‌ها به ناآرامی‌های بیروت/ هدف آشوبگران جلوگیری از انجام تحقیقات مربوط به انفجار است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ماه محرم ویروس کرونا استان کرمان ماه محرم مراسم ماه محرم و صفر پروتکل های بهداشتی ثبت نام اینترنتی استان کرمان برگزاری مراسم بعضی از مراسم پروتکل ها هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند

در پی بارش شدید باران ظهر امروز (۴ اردیبهشت) در شهرستان زرند و جاری شدن سیلاب در برخی نقاط، استاندار کرمان ضمن بازدید میدانی از نقاط در معرض آسیب و مستعد سیل، دستور لازم جهت ساماندهی شهرستان برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل را صادر کرد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ظهر سه‌شنبه ۴ اردیبهشت در پی بارش باران و سیلابی شدن چند نقطه از شهرستان زرند وارد این شهرستان شد. 

استاندار کرمان با حضور در چند نقطه از سطح شهر زرند که مستعد آسیب و سیلاب بودند، ضمن بررسی میدانی منطقه، دستور لازم جهت ساماندهی و مدیریت بهتر شهرستان جهت مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل را صادر کرد. 

استاندار کرمان در حاشیه این بازدید گفت: در یک فاصله زمانی کوتاه در شهرستان زرند بیش از ۲۵ میلیمتر بارش باران داشتیم، لذا با توجه به حجم زیاد باران و سرعت سیل، علی‌رغم وجود دو سد خاکی، از چند نقطه آب وارد شهر شده و موجب آبگرفتگی چند خانه شد، اما به لطف خدا خیلی آسیبی وارد نشد. 

فداکار با اشاره به اینکه برخی نقاط که در بارندگی سال گذشته دچار آسیب شده بودند، امسال اصلاح شده‌اند، افزود: در روستا‌ها تمهیدات خوبی انجام شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد و امکانات لازم جهت مقابله احتمالی با خطرات ناشی از بارش ها بسیج شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند