Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر سردار سلامی به استان ۴۵ میلیارد تومان برای عمران و آبادانی روستاها، به استان کمک شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ سردار حمید خرمدل در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در پاسخ به سوالات خبرنگاران مبنی بر ساماندهی یادمان شهدای گمنام گف: ساماندهی یادمان دغدغه عده‌ای از جوانان بود که به همراه استاندار از این مکان بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از استاندار، معاون عمرانی استاندار، شهردار و  بسیج سازندگی گفت: برای ساماندهی یادمام شهدای گمنام همه پای کار آمدند، استاندار ۵۰۰ میلیون برای فاز اول این یادمان اختصاص داد و قرار شد تا شهریور سر و شکلی به یادمان داده شود.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اقدامات سپاه در حوزه عمرانی و آبادانی و همچنین اختصاص جهیزیه گفت:  به زودی در بحث ازدواج حرکت خوبی در استان انجام خواهیم داد و حجم بسیار بالایی از جهیزیه‌ حدود ۱۵۰۰ تا ۲ هزار جهیزیه که دغدغه جدی مردم است توزیع می‌شود.

وی به سفر سردار سلامی به استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: در بهمئی درمانگاه شیک و مدرن ساخته در حال ساخت است و تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین ساخت سه هزار چشمه سرویس بهداشتی، توزیع ۱۵۰۰ جهیزیه در استان و آبرسانی به روستاهای استان از برکات سفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در مجموع در سفر سردار سلامی۴۵ میلیارد تومان برای عمران و آبادانی در روستاها کمک می‌شود.

  وی با بیان اینکه سپاه امسال ۱۴ دهستان را تحت پوشش قرار می‌دهد گفت: سپاه مهمانسرا و اردوگاه و حتی یک مسجد مناسب نداشت که به برکت سفر سردار همه این موارد محقق شد و انقلابی در حوزه زیرساخت‌ها صورت خواهد گرفت البته هر آنچه که داریم از امکانات خودرویی و نیروی انسانی و... همه متعلق به مردم است.

 وی با اشاره به ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد در همه حوزه‌ها گفت؛ اگر با وجود این همه نعمت مردم و مسوولان با هم متحد و منسجم شوند کهگیلوبه و بویراحمد عروس ایران می‌شود، این استان هیچ گونه کم و کسری ندارد از کوه و دشت گرفته تا آب و جمعیت باسواد و با انگیزه همه از ظرفیت‌های استان است فقط نیاز به وحدت و انسجام و از خودگذشتگی می‌رود.

 خرمدل خطاب به رسانه‌ها گفت: رسانه به انتشار و انعکاس خوبی‌ها و ظرفیت‌های استان بپردازند و از بازنشر و انتشار کلیپ‌های بدی که چهره استان را مخدوش می‌کند خودداری کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر اولویت اصلی سپاه سرمایه‌گذاری در حوزه آب شرب و کشاورزی است.

وی عنوان کرد: مباحث فرهنگی و اشتغال مردم و حوزه دینی و فرهنگی اولویت سپاه است، لذا کشاورزی و دامداری استان باید اصلاح شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران یاسوج سردار سلامی آب شرب کهگیلویه و بویراحمد سفر سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد

فریبا زرافشان با اشاره به اینکه نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری پراکندگی و سختگذر بودن روستا‌های استان تاکید کرد: رشد سوادآموزی در کهگیلویه وبویراحمد با همت جهادی آموزش دهنده‌ها صورت گرفته است.   وی بیان کرد:در سال تحصیلی جاری ۷۲۱ آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند.   رییس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: امسال ۱۰ هزار و ۹۶ نفر در ۸۱۸ کلاس درس زیرپوشش طرح‌های نهضت سوادآموزی هستند.   وی رویداد روستای باسواد به عنوان یک ابتکار را از دیگر فعالیت‌ها برای کاهش نرخ بی سوادی ذکر کرد و افزود: با تشکیل شورای سوادیار روستا این طرح نقش مهمی در کیفیت بخشی به سوادآموزی است.   زرافشان اجرای طرح "شناسایی کوچه به کوچه، محله به محله و روستا به روستا را از دیگر طرح‌های مهم برای افزایش نرخ باسوادی در برخی نقاط ذکر کرد و افزود: دولت در کنارسوادآموزی برنامه‌های دیگری برای افزایش سواد اجتماعی جامعه هدف در دست اجرا دارد.   وی ابراز کرد:طرح خواندن با خانواده، حلقه‌های کتابخوانی و آموزش عملی نماز از جمله برنامه‌های تکمیلی دولت برای سوادآموزان است.   زرافشان خاطرنشان کرد: همچنین مسابقات علمی و کار با رایانه برای برای شرکت کنندگان در دوره تحکیم اجرا می‌شود.   وی شناسایی، جذب، آموزش و نظارت و ارزشیابی سنین ۱۰ تا ۴۹ را جامعه هدف نهضت سواد آموزی دانست و خاطر نشان کرد:براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی جمعیت استان در رده سنی ۱۰ تا ۴۹ ساله، به ۹۲/۸ درصد رسید و مطابق با برآورد سال ۱۴۰۰ به بالای ۹۵ درصد رسید. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت