Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: لرستان دارای عملکرد موفقی در خصوص کنترل بیماری کرونا است که این مهم نتیجه همکاری بین بخشی و همکاری مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محسن اسدبیگی ظهر امروز در جلسه استانی برگزاری مراسم محرم، اظهار کرد: 20 تا 30 درصد تامین سلامت عزاداران توسط عوامل علوم پزشکی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مابقی تامین سلامت مردم وابسته به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و چنانچه دستگاه‌های اجرایی در امر سلامت برنامه‌ریزی درستی داشته باشند، می‌توان از شیوع بیش از پیش بیماری کرونا جلوگیری کرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به برپایی مراسم‌های عزاداری همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، افزود: با تحقق اصول بهداشتی اولیه می‌توان الگویی برای دیگر استان‌های کشور شد.

اسدبیگی بیان داشت: لرستان دارای عملکرد موفقی در خصوص کنترل بیماری کرونا است که این مهم نتیجه همکاری بین بخشی و همکاری مردم است.

وی، برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی را تابع تصمیم ستاد ملی کرونا عنوان و اظهار کرد: بر اساس وضعیت قرمز، هشدار، زرد و سفید استان‌ها شهرها برای برپایی این آئین تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تجمع بالای 10 نفر امکان سرایت به کرونا را افزایش می‌دهد، گفت: برای روضه‌های خانگی این امکان شیوع بیشتر است که می‌تواند مشکل‌ساز شود، جلسات در صورت برگزاری در فضای باز انجام شود.

اسدبیگی ادامه داد: انجام گل‌مالی با آلودگی همراه خواهد بود، از این‌رو انتظار می‌رود این مراسم نیز تا حد امکان محدود شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان دانشگاه علوم پزشکی عملکرد سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر

امام جعفرصادق (ع) ششمین امام ما شیعیان است که به لقب رئیس مذهب شیعه شهرت دارد. امروز شنبه مصادف با سالروز شهادت این امام بزرگوار است به همین مناسبت ویژه برنامه‌های سوگواری و عزاداری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در شب شهادت این امام بزرگوار، هیئت حضرت علی اصغر (ع) شهر انابد از توابع شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی میزبان عاشقان و عزاداران ائمه اطهار شد و به همین مناسبت مراسم سوگواری برگزار کردند.

تصاویر ارسالی را به تماشا بنشینید.

منبع: مهدی غروی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم روضه خوانی در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا