Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:55:19 GMT

رئال در بی آزارترین حالت ممکن در منچستر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۲۹۷

رئال در بی آزارترین حالت ممکن در منچستر

یکی از نکات جالب دیدار جمعه شب منچسترسیتی و رئال مادرید به تعداد خطاهای صورت گرفته توسط رئالی ها بر می گردد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید جمعه شب با شکست 2-1 در زمین سیتی از لیگ قهرمانان کنار رفت. کهکشانی ها بازی رفت را نیز در برنابئو با همین نتیجه باخته بودند. شاگردان زیدان که در بازی رفت 13 بار مرتکب خطا شده بودند، در ورزشگاه اتحاد تنها سه بار روی بازیکنان سیتی خطا کردند که در نوع خود جالب توجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر، رئال چندان بازی جنگنده و فیزیکی را در دستور کار قرار نداده بود و روشی دیگر برای جبران شکست بازی رفت داشت.

 

 

 

 

اولین خطای رئال دقیقه 30 بازی توسط دنی کارواخال روی گابریل ژسوس رخ داد. برای دومین خطا باید 50 دقیقه صبر کرد. مودریچ دقیقه 81 کوین دی بروینه را متوقف کرد و کارت زرد گرفت و 5 دقیقه بعد نیز تونی کروس با خطا روی دی بروینه سومین خطای رئال را رقم زد. در مقابل، بازیکنان سیتی هشت بار مرتکب خطا شدند.

 

پیش از این تنها دو بار در آمار رئال تعداد سه خطا برای این تیم ثبت شده بود که هر دو نیز مربوط به لیگ قهرمانان هستند. اولی سال 2014 در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر شالکه بود که رئال با نتیجه 1-6 پیروز شد و دومی بازی برگشت دور گروهی لیگ قهرمانان 18-2017 برابر دورتموند که رئال 3-2 به برتری دست یافت.

رئال با شکست برابر سیتی برای دومین سال متوالی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد و در هر دو سال نیز سرخیو راموس را در بازی برگشت در اختیار نداشت.

منچستر سیتی کوین دی بروین رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی کوین دی بروین رئال مادرید لیگ قهرمانان بازی رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم

به گزارش "ورزش سه"، این فصل آسانی برای بایرن نیست، بدون قهرمانی بوندسلیگا بعد از 11 سال و بعد از حذف در جام حذفی برابر ساربروکن، دسته سومی، تنها ریسمان امید برای نجات، لیگ قهرمانان اروپاست، جایی که آنها پس از حذف کردن آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی، در مرحله نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.

تقابلی که شاگردان توماس توخل بعد از سه برد متوالی برابر کلن (2-0)، آرسنال (1-0) و یونیون برلین (1-5) به آن می‌رسند و می‌توان گفت بایرن الان در بهترین فرم خودش قرار دارد.

یکی از این بازیکنان لئون گورتسکاست. او در واکنش به هفته تعیین کننده بایرن گفت: «ما بایرن مونیخیم و از هیچ تیمی هراسی نداریم. بازی با رئال مادرید حساس‌ترین بازی فصل است و قطعا دو بازی دشوار خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم به فینال برویم و من به تیم خودمان باور دارم.»

گورتسکا همچنان امید دارد به یورو 2024 نیز برود: «در دو بازی اخیر نبودم ولی ناامید نیستم. من الان در بهترین فرم هستم و امیدوارم نظر مربی تیم ملی را جلب کنم.»

دیگر خبرها

  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)