Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:10:54 GMT

آزمایش DNA از جسد کشف شده در جهان نما گرفته شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۴۰۷

آزمایش DNA از جسد کشف شده در جهان نما گرفته شد

حسین زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: جسد کشف شده در جهان نما بامداد شنبه تحویل پزشکی قانونی استان شد و صبح امروز (یکشنبه) مورد بررسی قرار گرفت.

زارعی ادامه داد: جسد شرایط خوبی نداشته و دچار فساد شده بود.

وی توضیح داد که معاینه کامل انجام شده و نمونه برداری جهت آزمایش DNA و بررسی هویت صورت گرفت که به محض حصول نتیجه به مرجع قضایی اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی با اشاره به احتمالات مبنی بر این که ممکن است این جسد به کوهنورد گمشده در جهان نما(سها رضانژاد) تعلق داشته باشد، افزود: از پدر و مادر احتمالی هم نمونه لازم گرفته شد و به همراه نمونه های متوفی به آزمایشگاه ژنتیک پزشکی قانونی ارسال شد.

وی گفت: در حالت روتین جواب DNA دو هفته زمان لازم دارد اما با توجه به درخواست قضایی و اهمیت موضوع سعی خواهد شد که جواب آزمایش زودتر آماده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روز جمعه (۲۰ تیرماه) گمشدگی «سها رضانژاد» دختر ۲۷ ساله در ارتفاعات جهان نمای کردکوی به نیروهای امدادی و انتظامی گزارش شد.

این دختر ساکن کرج همراه گروه گردشگری به گلستان سفر کرده بود که از صبح جمعه مفقود شده و بعد از گذشت حدود یک ماه هیچ نشانه‌ای از وی به دست نیامده بود.

کد خبر 4993767

منبع: مهر

کلیدواژه: پزشکی قانونی گرگان حسین زارعی کشف جسد ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان قزوین عید سعید قربان ماه محرم شهرکرد کمک مومنانه آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قهرمانی گفت: بازرسان استاندارد مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد از واحد‌های تولیدی استان به طور مستمر بازرسی و نمونه برداری می‌کنند تا از استمرار و تداوم کیفیت محصولات تولیدی استان اطمینان حاصل نمایند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، یک هزار و ۷۹۴ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان به عمل آمد که این عملکرد نشان دهنده تحقق ۱۲۶ درصدی برنامه عملیاتی سازمان ملی استاندارد در زمینه بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: بازرسی و نمونه برداری از فرآورده‌های مختلف صنایع در راستای نظارت بر کیفیت و حسن اجرای استاندارد در واحد‌های تولیدی استان زنجان انجام می‌شود.

قهرمانی ادامه داد: شهروندان برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد درج شده بر روی محصول به هنگام خرید می‌توانند کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند.

وی افزود: شهروندان با این کار می‌توانند از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند و هرگونه موارد فاقد انطباق را از طریق سامانه مردم دار به نشانی ۱۵۱۷.inso.gov.ir گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان