Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@00:29:58 GMT

رونمایی از ۱۳ کتاب دفاع مقدس در رشت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۵۴۹

رونمایی از ۱۳ کتاب دفاع مقدس در رشت

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از ۴ کتاب ترنم باران، تفنگ چوبی، فرمانده دل‌ها و زینب‌های خط مقدم و همچنین ۹ عنوان کتاب صوتی حوزه دفاع مقدس امروز در رشت  رونمایی شد.

کتاب "فرمانده دل‌ها" زندگینامه شهید مخزن موسوی است و این مجاهد اسلام فرمانده سپاه رودبار در دوران دفاع مقدس و شهید ترور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در این مراسم با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: برای پاسداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که امسال با شعار "ما قوی هستیم" برگزار می‌شود ویژه برنامه‌هایی از جمله تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس ادارات در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان گیلان بیش از ۱۸ سال طول کشیده است، افزود: تهیه نشدن زمین، مشکل اصلی ساخت این باغ موزه بود که با رفع این مشکل، از پارسال کار ساخت باغ موزه دفاع مقدس گیلان آغاز شده است و فاز نخست آن بیش از ۴۰ درصد پیشرفت دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه این باغ موزه دفاع مقدس در ۳ فاز ساخته می‌شود، تصریح کرد: بر اساس برآورد‌های اولیه، برای تکمیل هر ۳ فاز این موزه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تأمین به موقع اعتبار، این باغ موزه تا سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس کتاب صوتی انقلاب اسلامی دفاع مقدس باغ موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب

همزمان با آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت  در مصلای تهران برقرار است، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس نیز با آثار خود در این رویداد حاضر شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 19 تا 29 اردیبهشت  در مصلای تهران برقرار است، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس نیز با آثار خود در این رویداد حاضر شده است. 

درهای نمایشگاه کتاب گشوده شد؛ سی‌و‌پنجمین دوره به روایت آمار

گفتنی است کلیه آثار اسنادی، پژوهشی و تاریخی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با 20 درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می‌شود. که همه عموم می توانند جهت تهیه کتاب های مورد نظر خود به سایت فروشگاه به آدرس http://shop.hdrdc.ir/ مراجعه کرده و با ارائه کد تخفیف defa1403 از تخفیف 20 درصدی نیز استفاده کنند.

این تخفیف تنها در ایام نمایشگاه کتاب معتبر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران