Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس جمعیت هلال احمر کشور از بهره برداری از خانه‌های جدید هلال در روستاهای کشور خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نیشابور، کریم همتی عصر امروز در مراسم آغاز بهره‌برداری طرح‌های توسعه شرکت کشت و صنعت جمعیت هلال احمر در نیشابور اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل مشکلات و بلایای طبیعی همچون زلزله کرمانشاه و سیل در استان‌های جنوبی و غربی کشور میزان ذخایر انبارهای هلال احمر به حداقل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: با این وجود و پس از دستور رئیس جمهور برخی اقلام از جمله خودروهای آسیب دیده این جمعیت در دستور تعمیر قرار گرفته و بالگردهای زمینگیر شده این سازمان نیز با اختصاص اعتبار تعمیر خواهد شد.

همتی افزود: براساس برآوردها حدود هزار و 900 میلیارد تومان برای شارژ انبارها مورد نیاز است که تاکنون با 400 میلیارد تومان آن موافقت شده و امیدواریم بخش دیگری نیز تا آبان‌ماه تامین شود.

هلال احمر استان قم بیش از 2300 بسته غذایی برای حادثه‌دیدگان لبنان ارسال کرداعلام شماره حساب جمعیت هلال احمر برای دریافت کمک‌های مردمیدستور روحانی به هلال احمر برای ارسال کمک‌های بهداشتی و پزشکی به لبنان

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: در حال حاضر 37 هزار روستا در سطح کشور نیازمند تاسیس خانه‌های هلال هستند؛ همچنین 1500 خانه هلال در سطح روستاهای کشور آماده بهره‌برداری است و به همین تعداد نیز تا هفته دولت امسال آماده‌ بهره‌برداری می‌شود. 

همتی همچنین به ارسال اقلام امدادی به لبنان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 95 تن اقلام امدادی در این راستا به لبنان ارسال شده و ارسال اقلام جدید نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۲ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۳ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۴ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۵ گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند ۶ ذخایر آب پشت سدهای آذربایجان‌غربی به ۱۱۲۰ میلیون متر مکعب رسید ۷ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۸ آتش‌سوزی در پردیس ۱ کیش / بخشی از این بازار تخریب شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد لرستان همچنان در وضعیت هشدار کرونا؛ محدودیت‌ها تمدید شد گلستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا؛ برخی اصناف پروتکل‌ها را رعایت نکردند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم نقشه‌ انگلیسی‌ها برای حذف آسمان ایران از مسیر پروازی ایرلاین‌ها/بیانیه نهایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به‌زودی صادر می‌شود آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده لبنان| واکنش شخصیت‌ها به ناآرامی‌های بیروت/ هدف آشوبگران جلوگیری از انجام تحقیقات مربوط به انفجار است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود خودروهای جدید به هلال احمر

بابک محمودی،اظهار داشت: ما در آستانه صد و سه سالگی تشکیل جمعیت هلال احمر هستیم. سال گذشته و امسال تقریباً توانی به این جمعیت اضافه شد که برابری می‌کند با همین صد سال گذشته که انصافاً این دوره بدون اینکه نگاه سیاسی به موضوعات باشد حداکثر تلاش شد برای کمک رسانی و خدمات رسانی به مردم عزیز کشورمان.

وی افزود: علاوه بر این ۱۶۰۰ دستگاه ما امسال در حال عقد قرارداد و خرید بالغ بر ۲۸۰۰ دستگاه خودروهای امدادی و آمبولانس هستیم و تا پایان سال به بدنه امداد و نجات کشور اضافه خواهیم کرد، که شاهد خدمات بیشتری به مردم باشیم.

وی ادامه داد: در کنار این موضوع ساخت پایگاه‌های امداد و نجات با کمک دولت و استانداردی‌ها پیگیری می‌شود که در حال حاضر بالغ بر ۶۲۰ پایگاه داریم و این برنامه را داریم تا حدود ۱۰۰ پایگاه دیگر را اضافه کنیم و در نرم جهانی به یک عدد بسیار مطلوبی از نظر زمان برای رسیدن در محل حادثه خواهیم داشت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: بزرگراه‌های جدیدی به سرعت به بدنه کشور اضافه خواهد شد که این موضوع نیاز به تجهیز دارد و برنامه‌ریزی هم نیز صورت گرفته است که به یاری خداوند ما شرایط بسیار خوبی را برای امسال و سال آینده برای اجرای عملیات‌های امداد امدادرسانی در تمام سطوح کوهستانی در پیش خواهیم داشت.

محمودی در خصوص خودروها و آمبولانس‌های امدادی جدید که به بدنه این سازمان اضافه شده‌اند بیان کرد: تقریباً تمامی استان‌ها داری یک حالت فرسودگی ناوگان هستند که به تمامی این استان‌ها اعزام خواهد شد اما بعضی از این استان‌ها با توجه به شرایط جغرافیایی، همچنین وسعت، و تعداد پایگاه‌های که دارند در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی گفت: عمدتاً استان‌های اصلی و حادثه خیز ما که مقصد مسافرت‌ها هستند از نظر پایگاه‌های امداد و نجات و خودرو به طور ویژه دیده شدند ولی به طور کل با ۲۷۰۰ دستگاه تمامی ناوگان لجستیکی استان‌های ما بروز رسانی خواهند شد و به لطف خداوند توان بسیار بالایی به جمعیت هلال احمر اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات در خصوص پلاک این خودروها نیز گفت: سردار رادان شخصاً به این موضوع ورود کردند و انشاالله در اسرع وقت انجام خواهد شد، همچنین ما منتظر تجهیزات هستیم که به محض تجهیز شدن کار پلاک خودروها انجام می‌گیرد که این موضوع به خود استان‌ها واگذار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر