Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:21:55 GMT

سخنرانی مسی در تونل نوکمپ؛ 8 گل به ناپولی می زنیم!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۶۴۱

سخنرانی مسی در تونل نوکمپ؛ 8 گل به ناپولی می زنیم!

لیونل مسی شب گذشته وظیفه کاپیتانی را به بهترین شکل ممکن انجام داد و ضمن حضور در میدان با پای مصدوم، سعی در تهییج هم تیمی هایش داشت.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، لیونل مسی نه تنها در داخل زمین که در خارج از زمین نیز رهبر و لیدر بارسلونا محسوب می شود. او شب گذشته نقش اصلی را در پیروزی 3-1 بارسا بر ناپولی و صعود آبی اناری ها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی شب گذشته دو گل به ثمر رساند که یکی مردود اعلام شد و با وجود مصدومیت تا به انتها در زمین باقی ماند.

بارسا نیمه اول بازی را با پیروزی 3-1 به اتمام رساند و در حالی پای به نیمه دوم گذاشت که باید از برتری دو گله خود دفاع می کرد تا راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.

 

 

 

 

ماتیاس اِرِکالده خبرنگار آرژانتینی ویدیویی قبل از ورود بازیکنان بارسا به زمین در نیمه دوم را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده که نکات جالبی در آن به چشم می خورد.

 

در این تصاویر نقش لیونل مسی در ایجاد انگیزه و تهییج بازیکنان بارسا به خوبی دیده می شود. فوق ستاره آرژانتینی در حالی که بازیکنان بارسا در تونل ورزشگاه آماده ورود به زمین بودند، رو به آنها می گوید:« ناپولی برای جبران می آید ولی ما باید بازی را قوی شروع کنیم. نباید دست به کاری احمقانه بزنیم چون دو گل جلو هستیم. ما دو گل پیش هستیم و باید آسوده خاطرتر از همیشه بازی کنیم. راحت و بی دغدغه بازی کنیم، هشت گل به آنها می زنیم.»

 

 

 

 

مسی در حالی نیمه دوم را به طور کامل بازی کرد که به دلیل خطای منجر به پنالتی کالیدو کولیبالی روی او، به نظر می رسید 45 دقیقه دوم را استراحت کند و دست به ریسک نزند ولی گل دقیقه 49 اینسینیه باعث شد تا مسی به عنوان کاپیتان ترجیح دهد در نیمه دوم نیز همچنان در میدان بماند.

 

پس از حرف های مسی، لوئیس سوارز رو به هم تیمی ها گفت:« اصلا نباید خودمان را به دردسر بیندازیم. باید خودمان باشیم و مثل نیمه اول بازی کنیم.»

 

 

 

 

آلبا و جرارد پیکه نیز در ادامه توصیه هایی برای هم تیمی های شان داشتند. آلبا گفت:« وقتی توپ را می گیریم و در زمین خودمان هستیم، حتی الامکان سعی کنیم به تراشتگن پاس ندهیم» و پیکه در ادامه گفت:« قرار نیست همه در زمین خودمان جمع شویم. باید رو به جلو بازی کرد.»

 

با این وجود در نیمه دوم بارسا گلی به ثمر نرساند و بیشتر تحت تاثیر بازی ناپولی قرار داشت؛ هرچند که در نهایت نتیجه همان 3-1 ماند و بارسا راهی یک چهارم نهایی شد.

  بارسلونا یوردی آلبا لیونل مسی جرارد پیکه لوئیس سوارز تیم ملی اسپانیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا یوردی آلبا لیونل مسی جرارد پیکه لوئیس سوارز تیم ملی اسپانیا لیونل مسی نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم

کاپیتان لیورپول از شکست برابر اورتون بسیار ناراحت بود و به انتقاد از عملکرد همبازیانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک شکست تلخ و ناامیدکننده را به دست آورد. قرمز پوشان آنفیلد در داربی مرسی‌ساید با دو گل برابر اورتون شکست خوردند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند.

به نوشته اسکای اسپورت، ویرژیل فان‌دایک بعد از بازی گفت: از بسیاری جهات احساس ناکامی و ناامیدی داریم. باید به خودمان در آینه نگاه کنیم. این نمایش ناامیدکننده است. شاید بسیاری فکر کنند که همه تلاش خود را کرده‌اند اما این تیم باید به خود نگاه کند.

او ادامه داد: آیا به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره‌اید؟ با این نمایش به هیچ وجه نمی‌توان قهرمان شد. اگر چنین شانس‌هایی به حریف بدهید و از فرصت‌های خود استفاده نکنید بدون شک شانس قهرمانی ندارید. بازی سختی بود و باید برای پیروزی در آن بسیار بهتر از این ظاهر می‌شدیم. باید برابر تیم‌هایی که برای سقوط‌نکردن می‌جنگند بسیار بهتر از این ظاهر شد. نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

فان‌دایک در پایان گفت: در پایان باید بگویم که اصلا خوب بازی نکردیم. قبول این شکست سخت است. چنین بازی‌هایی همیشه مثل جنگ‌اند. به نظرم در بازی امشب خوب نبودیم و باید برای دیدار شنبه خودمان را آماده کنیم. اگر مثل دیدار امشب برابر اورتون بازی کنیم هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم