Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی از رسانه‌های فرانسوی همچنان به انتشار گزارش‌هایی درباره جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از یوونتوس به مقصد پاری‌سن‌ژرمن اصرار می‌ورزند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود پیام‌های اخیر کریستیانو رونالدو در شبکه‌‌های اجتماعی مبنی بر تمایل او برای ماندن در یوونتوس و تلاش برای کسب سومین اسکودتوی متوالی و همچنین اخراج مائوریتزیو ساری از سرمربیگری یوونتوس، رسانه‌های فرانسوی همچنان درباره احتمال جدایی رونالدو از بانوی پیر گمانه‌زنی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پیش بود که نشریه فرانس فوتبال مدعی شد رونالدو تمایل دارد یوونتوس را ترک کند، ادعایی که به نظر می‌رسید بر پایه اظهارات این ستاره پرتغالی در ماه اکتبر سال گذشته منتشر شده بود. اکنون اما سایت «فوت‌مرکاتو»ی فرانسه دوباره به این موضوع پرداخته است.

این سایت هم با اشاره به ناراحتی رونالدو از حذف زودهنگام یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا توسط لیون در فصل جاری و مأیوس بودن او از قهرمانی در این رقابت‌ها به همراه بیانکونری مدعی شده که قرار است ژرژ مندز مدیربرنامه‌های رونالدو در پرتغال - محل برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا از جمله بازی PSG و آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی - با لئوناردو مدیرورزشی پاری‌سن‌ژرمن ملاقات خواهد داشت و درباره احتمال انتقال ستاره شماره 7 یووه به پارک دو پرنس هم با او صحبت خواهد کرد.

کرونا مانع پیوستن رونالدو به پاری‌سن‌ژرمن شد

رونالدوی 35 ساله امسال برای دومین فصل متوالی به همراه یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند و همچون سال گذشته نتوانست آقای گل سری A شود. این در حالیست که او در این فصل 31 گل در لیگ دسته اول ایتالیا زد و بهترین گلزن تیمش بود.

گفته می‌شد که شیوه مربیگری و تاکتیکی‌های مائوریتزیو ساری یکی از دلایل اصلی نارضایتی رونالدو بوده اما با اخراج این مرد 61 ساله و روی کار آمدن آندره‌آ پیرلو که ظاهراً رونالدو هم جزو موافقان انتصاب او بوده است، امکان دارد که شرایط تغییر کرده باشد.

رونالدو تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد و به موجب هر فصل از این قرارداد 30 میلیون یورو در فصل از این باشگاه حقوق می‌گیرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A یوونتوس کریستیانو رونالدو بیشتر بخوانید... پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر آنیلی: مطمئنم رونالدو در یوونتوس می‌ماند/ در مورد آینده ساری همه چیز را ارزیابی می‌کنیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر آنیلی: مطمئنم رونالدو در یوونتوس می‌ماند/ در مورد آینده ساری همه چیز را ارزیابی می‌کنیم واژه های کاربردی مرتبط سری A یوونتوس کریستیانو رونالدو پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گتوسو: با کلی حسرت از خوردن ۳ گل مسخره، لیگ قهرمانان را ترک می‌کنیم/ پیرلو خودش را بیچاره کرد! ۲ اعلام آخرین وضعیت مصدومان استقلال/ همه منتظر بازگشت دیاباته ۳ پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر ۴ گواردیولا: دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند ۵ کمیته انضباطی فیفا: اقدامات پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه درصدد اجرای حکم است ۶ منصوری، تنها محروم دیدار استقلال و سپاهان ۷ لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند ۸ سپاهان با دو غایب برابر استقلال مهمترین اخبار ورزشی نامجومطلق: دیدار با سپاهان یک فینال زودهنگام است/ دیاباته، مطهری و اسماعیلی غایب هستند بیانی: باید به مجیدی فرصت بدهیم تا تفکراتش را پیاده کند/ آبی‌پوشان باید جام حذفی را جدی بگیرند ۴ پرسپولیسی و ۳ استقلالی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ + عکس لطیفی: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد/ قلعه‌نویی و مجیدی به خاطر جایگاه‌شان جام حذفی را جدی می‌گیرند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم نقشه‌ انگلیسی‌ها برای حذف آسمان ایران از مسیر پروازی ایرلاین‌ها/بیانیه نهایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به‌زودی صادر می‌شود آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده لبنان| واکنش شخصیت‌ها به ناآرامی‌های بیروت/ هدف آشوبگران جلوگیری از انجام تحقیقات مربوط به انفجار است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A یوونتوس کریستیانو رونالدو سری A یوونتوس کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو پاری سن ژرمن بانوی پیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم

هدف بزرگ لوچو کسب چهارگانه و تاریخ‌سازی با پی‌اس‌جی است.

طرفداری | لوئیز انریکه انگیزه بالایی برای فتح تمام جام‌های ممکن فصل با پاری سن ژرمن دارد.

به گزارش اکیپ، با وجود انتقادات در طول فصل، اکنون پاری سن ژرمن تحت هدایت لوئیز انریکه در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. پی‌اس‌جی که پیش‌تر قهرمان سوپرجام فرانسه شده بود، به فینال جام حذفی رسیده، با اختلاف 11 امتیازی نسبت به موناکو در صدر جدول لیگ 1 قرار گرفته و از همه مهم‌تر به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده‌است. بعید است پاری سن ژرمن کار سختی در کسب دو جام داخلی باقی مانده داشته باشد و چالش اصلی، قهرمانی باشگاه فرانسوی برای اولین‌بار در لیگ قهرمانان اروپا است.

لوئیز انریکه که در فصل 15-2014 بارسلونا برای دومین‌بار فاتح سه گانه کرد، انگیزه زیادی برای تکرار این دستاورد تاریخی با پاری سن ژرمن دارد. ال لوچو در کنفرانس قبل از بازی با لوریان گفت؟

چهارگانه؟ بله، ما در مورد آن صحبت می‌کنیم. این یک انگیزه‌است. این راهی است تا تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن و تاریخ شهر پاریس را بنویسیم. می‌دانیم که این کار آسانی نخواهد بود، اما به خودمان ایمان داریم. ما یک تیم باورنکردنی داریم و می‌توانیم به هر چیزی دست پیدا کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!