Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@05:58:23 GMT

راز انگیزه بالای رحیم استرلینگ مقابل کهکشانی ها

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۹۲۱

راز انگیزه بالای رحیم استرلینگ مقابل کهکشانی ها

رحیم استرلینگ تحت هیچ شرایطی دوست نداشت منچسترسیتی برابر رئال مادرید ناکام بماند و از لیگ قهرمانان کنار برود.

به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند رئال مادرید را 2-1 مغلوب کرده و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری 4-2 راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شوند. یکی از گل های منچسترسیتی در این بازی توسط رحیم استرلینگ به ثمر رسید؛ هرچند این بازیکن در طول مسابقه چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرلینگ در بازی رفت نیز یک پنالتی از دنی کارواخال گرفته بود و در مجموع یکی از عوامل برتری سیتیزن ها بر رئال بود.

 

 

 

 

گری لینه کر اسطوره فوتبال انگلیس که سال هاست به عنوان مجری برنامه های فوتبالی فعالیت می کند، در برنامه خود در شبکه بی تی اسپورتس فاش ساخت که استرلینگ چند روز قبل بازی برگشت برابر رئال با این شبکه تماس گرفته تا ویدیوهای مربوط به بازی سال گذشته سیتی و تاتنهام در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را به وی بدهند. دیداری که سیتی در زمین خود 4-3 بر تاتنهام پیروز شد با این وجود از دور رقابت ها کنار رفت.

 

 

 

 

لینه کر در این رابطه گفت:« نمی دانم این موضوع را باید مطرح کنم یا این برای استرلینگ مثل یک راز است. او با بی تی اسپورتس تماس گرفت تا ویدیوهای مربوط به بازی تاتنهام و منچسترسیتی سال گذشته را تهیه کند. هدف او این بود که حس و حال شکست و ناامیدی پس از آن بازی را بار دیگر به یاد آورده و تجربه کند. اینکه حذف از لیگ قهرمانان چه حسی دارد. این نشان می دهد که رحیم تا چه اندازه به بازی با رئال فکر می کرد و روی آن تمرکز کرده بود. او می خواست مطمئن شود امسال اتفاقی مشابه بازی سال گذشته برابر تاتنهام رخ نخواهد داد.»

 

استرلینگ که سال 2015 با 63.7 میلیون یورو از لیورپول راهی سیتی شده، با گلی که وارد دروزاه رئال کرد توانست در سیتی 100 گله شود. ارزش او در وبسایت تراسنفر مارکت 128 میلیون یورو ارزیابی می شود. او فصل 20-2019 در لیگ برتر 20 گل زد و 33 پاس گل داد. در لیگ قهرمانان هم آمار او 6 گل و 4 پاس گل است.

 

رحیم استرلینگ منچستر سیتی رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحیم استرلینگ منچستر سیتی رئال مادرید رحیم استرلینگ لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

به گزارش صدای ایران از ایرنا، هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امید‌ها برای کاتالان‌ها زنده شود، اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند، اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند. با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟