Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اعلام کرد که هدف این کشور از خارج کردن نظامیانش از آلمان و اعزام آنها به لهستان و در مجموع شرق اروپا مقابله، با تهدیدات احتمالی مسکو است.

وزیر دفاع آمریکا در این خصوص اعلام کرد: اصل این است که نیروهایمان را به سمت مناطق شرقی‌تر اروپا منتقل می کنیم تا به مرزهای روسیه نزدیک‌ تر شده و خطر آن‌ ها را دفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پنتاگون در این باره ادامه داد: اغلب متحدان آمریکا این اقدام را حرکتی خوب توصیف کرده اند و این کار تمام اهدافی که در نظر گرفته شده‌ است را پوشش می دهد. ما همچنان ۲۴ هزار نیرو در آلمان داریم پس این کشور همچنان بزرگ‌ ترین میزبان نیروهای ما محسوب می‌شود. اصل مطلب این است که با بزرگ‌تر شدن اتحاد (ناتو) مرزها تغییر کرده اند.

«مارک اسپر» با اشاره به افزایش تنش‌ ها میان آمریکا و چین مدعی شد: پکن باید از قوانین، مقررات و هنجارهای بین‌المللی پیروی کند و به تعهدات خود در زمینه هنگ‌کنگ و نیز تحرکات و ادعای مالکیت در دریای جنوب چین که از نظر ما غیرقانونی هستند نیز پایبند باشد!

منبع: فردا

کلیدواژه: پنتاگون جابجایی نظامیان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند

یک مقام آمریکایی اعلام کرد که یک پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» این کشور در سواحل یمن ساقط شده و تحقیقاتی در این زمینه درحال انجام است.

به گزارش ایسنا، به نوشته شبکه ای بی سی نیوز، انصارالله یمن از ماه نوامبر دو پهپاد ام‌کیو ۹ ریپر آمریکایی دیگر را ساقط کرده است. یکی از این پهپادها در اوایل ماه نوامبر و دیگری در ماه فوریه ساقط شده است. هر یک این پهپاد در حدود سی میلیون دلار قیمت داشته‌اند.

به گفته این شبکه دلیل پرواز پهپادهای آمریکایی در سواحل یمن برای تضمین امنیت کشتی‌های تجاری و نظامی بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • اعتراضات به جنگ علیه غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه و آلمان رسید
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین