Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@21:26:59 GMT

ژوپیلر لیگ بلژیک| شکست خنت با حضور میلاد محمدی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۰۵۹۲

ژوپیلر لیگ بلژیک| شکست خنت با حضور میلاد محمدی

‍‍‍‍‍‍

تیم خنت فصل جدید لیگ برتر بلژیک را با شکست شروع کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته نخست فصل 21 - 2020 لیگ برتر بلژیک (ژوپیلر لیگ) امروز (یکشنبه) تیم خنت در خانه سنت ترویدن شکست 2 بر یک را پذیرا شد.

سوزوکی (2) وکولیدیو (60) گل‌های سنت ترویدن را به ثمر رساندند. پلاستورن در دقیقه 43 گل تیم خنت را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد محمدی حضور کاملی در ترکیب تیم خنت داشت.

تساوی خانگی یاران بیرانوند

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط میلاد محمدی بیشتر بخوانید... ژوپیلر لیگ بلژیک| شارلوا با پیروزی شروع کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ژوپیلر لیگ بلژیک| شارلوا با پیروزی شروع کرد واژه های کاربردی مرتبط میلاد محمدی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اعلام آخرین وضعیت مصدومان استقلال/ همه منتظر بازگشت دیاباته ۲ گتوسو: با کلی حسرت از خوردن ۳ گل مسخره، لیگ قهرمانان را ترک می‌کنیم/ پیرلو خودش را بیچاره کرد! ۳ پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر ۴ کمیته انضباطی فیفا: اقدامات پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه درصدد اجرای حکم است ۵ گواردیولا: دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند ۶ منصوری، تنها محروم دیدار استقلال و سپاهان ۷ ۴ پرسپولیسی و ۳ استقلالی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ + عکس ۸ لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند مهمترین اخبار ورزشی نامجومطلق: دیدار با سپاهان یک فینال زودهنگام است/ دیاباته، مطهری و اسماعیلی غایب هستند بیانی: باید به مجیدی فرصت بدهیم تا تفکراتش را پیاده کند/ آبی‌پوشان باید جام حذفی را جدی بگیرند ۴ پرسپولیسی و ۳ استقلالی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ + عکس لطیفی: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد/ قلعه‌نویی و مجیدی به خاطر جایگاه‌شان جام حذفی را جدی می‌گیرند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم رئیس جمهور فرانسه با تکرار مداخله در لبنان خواستار اصلاحات شد خبر خوش وزیر راه درباره وام ودیعه مسکن مستأجران واکنش روابط عمومی مجمع تشخیص به اظهارات فتاح آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلاد محمدی میلاد محمدی لیگ قهرمانان میلاد محمدی ژوپیلر لیگ تیم خنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود

کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند