Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-09@16:33:35 GMT

جبران کسری آب شرب در سبزوار با هوشمند سازی شبکه

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۰۹۱۹

جبران کسری آب شرب در سبزوار با هوشمند سازی شبکه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو سبزوار گفت: این شرکت برای جبران کسری آب شرب ۱۱۰هزار مشترک اقدام به هوشمندسازی شبکه توزیع آب این شهر کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، حسین ریاضی اظهار کرد: تولید آب شرب درشهر۲۵۰هزار نفری سبزوار هزار لیتر در ثانیه است که حدود ۱۵۰ لیتر در ثانیه کمبود دارد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو سبزوار گفت: این شرکت علاوه بر هوشمندسازی و مدیریت کاهش فشار شبکه در ساعات بامدادی، اجرای پروژه‌های تامین آب پایدار را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ضمن تاکید بر رعایت الگوی مصرف آب توسط شهروندان بیان کرد: کسری آب مورد نیاز از طریق مخازن ذخیره جبران می‌شود در حالیکه این آب برای استفاده در مواقع بحرانی در نظر گرفته شده است. ریاضی شاخص کنونی بهره‌ مندی روستاهای شهرستان از آب بهداشتی را ۹۴درصد اعلام کرد و افزود: ساکنان ۱۳۰ روستا از مجموع ۱۵۸ روستای شهرستان سبزوار تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار دارند. منبع: فارس انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سبزوار آب شرب هوشمند سازی کنتور هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ناترازی بنزین در گرو کوتاهی دست سودجویان

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در آئین رونمایی از سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت که در حاشیه دومین روز برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور سیدمجید رضوی، نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی و جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزاری شد، بیان کرد: اجرای سامانه‌های سپهتن و سیپاد در دولت کنونی در حال پیگیری جدی است و با حمایت‌هایی که در همه حوزه‌ها اتفاق افتاده است و تلاشی که در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز وجود دارد، امیدواریم از هدررفت این سوخت ارزان (گازوئیل لیتری ۳۰۰ تومانی) که برای خدمت به مردم ارائه و توزیع می‌شود، جلوگیری شود.

وی ادامه داد: سالانه ۹۳ میلیارد لیتر سوخت را با شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای جابه‌جا می‌کنیم که نزدیک ۱۳۷ میلیارد لیتر سوخت و نفت خام از طریق شبکه خطوط لوله و شبکه ریلی و حدود ۷ میلیارد لیتر سوخت نیز از طریق دریا جابه‌جا می‌شود.

به گفته این مقام مسئول اسفندماه گذشته روزانه نزدیک ۴۳۰ میلیون لیتر فرآورده جابه‌جا کردیم که فشار مضاعفی روی زنجیره توزیع کشور است و باید به موضوع سامانه‌ها و شفاف‌سازی توجه کرد تا سوخت به‌صورت واقعی توزیع شود و به دست مصرف کننده برسد.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش تأکید کرد: ۱۶ دستگاه متولی در کشور از مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سوخت دریافت می‌کنند که این‌ها هم باید در مسیر سامانه تجهیز شوند. مصوبه‌های مناسبی در این بخش نهایی شده است که امیدواریم عرضه خارج از شبکه سوخت را به چرخه اقتصاد کشور بازگردانیم.

سالاری خاطر نشان کرد: با روند بی‌رویه مصرف در کشور، هرچقدر هم پالایشگاه بسازیم و سوخت تولید کنیم، تا دست سودجویان را قطع نکنیم، نمی‌توانیم ناترازی را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: همه مجموعه‌های مصرف‌کننده و دستگاه‌های نظارتی باید در این زمینه با هم همکاری کنند تا سهمیه‌ها به سامانه تجارت آسان متصل، و سوخت براساس عملکرد واقعی بخش‌های خدماتی توزیع شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خاطر نشان کرد: لازم است به حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی در موضوع خودرو و صنایع توجه شود تا از هدررفت حجم زیادی از سوخت در کشور جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در حوزه کیفی‌سازی سوخت، ۸۵ درصد سوخت کشور در حد استانداردهای یورو ۴ و ۵ است که این سرمایه نباید با توجه به تفاوت نرخ تسعیر ارز، به‌سمت کشورهای همجوار مهاجرت کند.

کد خبر 6101559 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • رفع ناترازی بنزین در گرو کوتاهی دست سودجویان
  • آمارهایی که با واقعیت اقتصادی جور در نمی‌آید | منشا اتفاقات عجیب و غریبی در بودجه کجاست؟
  • هدف اینوتکس شبکه سازی است
  • برنامه های مدیرعامل وصنا در سال ۱۴۰۳
  • توزیع روزانه ۸۷۶ هزار لیتر نفت گاز در کردستان
  • عرضه بیش از ۲۴ محصول متنوع پالایشگاه آبادان در بورس
  • تولید ۱۵ میلیون لیتری بنزین در پالایشگاه آبادان
  • طرح ارتقای کیفی نفت کوره پالایشگاه آبادان در دستور کار
  • صداوسیما در مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای ؛ ۹۵ تبلیغ پخش کرد!
  • صداوسیما در مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای ۹۵ تبلیغ پخش کرد!