Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@20:37:59 GMT

مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۰۹۷۷

مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید

خبرگزاری ایسنا: دفتر مرکزی حراست سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مودیان مالیاتی در نظر داشته باشند که کلیه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور فقط از طریق سامانه عملیات الکترونیکی مالیاتی به آدرس www.tax.gov.ir انجام می گیرد و هرگونه واریز مالیات باید با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان بانکی مستقر در ادارات مالیاتی، درگاه های الکترونیکی اینترنتی یا مراجعه به شعب بانک های اعلام شده، به حساب های خزانه ای ادارات کل امور مالیاتی انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه مشاهده شده است بعضی از شرکت های خصوصی در ارائه مانده بدهی مالیاتی و یا اطلاعات مالیاتی مودیان اقدام به انتشار آگهی و اخذ مبالغی می نمایند در حالی که کلیه خدمات الکترونیکی مالیاتی کاملا به صورت رایگان و از طریق سامانه مذکور انجام می شود. بنابراین مودیان پیش از انجام امور مالیاتی حتما به آدرس اینترنتی اعلام شده دقت نمایند تا مورد سوءاستفاده کلاهبرداران قرار نگیرند، ضمنا توجه داشته باشند که کلیه امور مالیاتی از جمله اعلام مانده بدهی در سایت مذکور به صورت کاملا رایگان ارائه می شود.

براساس این اطلاعیه، سازمان امور مالیاتی کشور هیچ گونه پیامک، نامه، نمابر یا رایانامه، متضمن درخواست اطلاعات شخصی حساب‌های بانکی(از قبیل شماره حساب یا شماره کارت، تاریخ انقضا و رمز دوم کارت بانکی) به مودیان محترم ارسال نکرده و اصولا تقاضای چنین اطلاعات محرمانه مالی، حاکی از اقدام به کلاهبرداری است.

با توجه به لزوم ارتقای سلامت نظام اداری و تحقق همه جانبه مبارزه با فساد اداری و اقتصادی، از هموطنان تقاضا می شود چنانچه در زمینه‌های نقض قوانین، عدم انجام وظیفه، اطاله رسیدگی و عدم پاسخگویی کارکنان این دستگاه، انتقاد یا پیشنهادی دارند، موارد مورد نظر را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات سازمان امور مالیاتی کشور که در پورتال اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.intamedia.ir پیش بینی شده، به سازمان اعلام تا برابر مقررات به آنها رسیدگی شود.

لازم به ذکر است، ارائه اطلاعات و شکایات همچنین به صورت مراجعه حضوری به نمایندگان دادستانی انتظامی مالیاتی یا دفاتر حراست مستقر در ادارات امور مالیاتی، تماس با مرکز ارتباط مردمی سازمان به شماره (۱۵۲۶) مربوط به شهر و استان تهران و کلیه استانها و نیز تماس با ستاد خبری دفتر مرکزی حراست سازمان به شماره (۳۵۰۱۹) امکان پذیر است.

منبع: فردا

کلیدواژه: مراقب کلاهبرداران اینترنتی مالیات سازمان امور مالیاتی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند

ایسنا/فارس سرمربی فجرسپاسی می‌گوید پیش از مسابقه به بازیکنانش هشدار داده بود که مراقب روبرتو تورس بازیکن اسپانیایی گل گهر باشند؛ بازیکنی که امشب در هر ۳ گل تیم سیرجانی نقش مستقیم داشت. وی همچنین خواستار حضور مسئولان در ورزشگاه برای حمایت از تیمش در راه صعود به لیگ برتر شد.

مهدی رجب‌زاده امشب، ۷ اردیبهشت پس از شکست خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان در جام حذفی اظهار کرد: هواداران با حضورشان ما را شرمنده کردند و متاسفم که نتوانستیم آن‌ها را شاد کنیم.

سرمربی فجرسپاسی افزود: برای ما باعث غرور است که تیممان این‌همه تماشاگر دارد و امیدوارم در بازی هفته آینده نیز ورزشگاه را پر کنند.

رجب‌زاده با بیان اینکه بازی با یک تیم لیگ برتری در جام حذفی، محک خوبی برای بازیکنان فجر بوده است، گفت: شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد، با دیدن این نتیجه فکر کند تیم ما ضعیف عمل کرده است اما فکر می‌کنم مقابل تیم قدرتمند گل گهر نمایش بسیار خوبی داشتیم و اگر گل اول را نمی‌خوردیم، چنین نتیجه‌ای ثبت نمی‌شد.

وی در تمجید از ستاره حریف نیز گفت: به بازیکنانم هشدار داده بودم که باید مواظب بازیکن لالیگایی حریف باشند اما تورس توانست در این بازی تاثیرگذار باشد و نتیجه را او رقم زد.

این ملی پوش سابق در خصوص گل مردود شده این تیم در دقیقه ۶۷ بازی گفت: ما تلاش زیادی کردیم و به گل هم رسیدیم اما فکر می‌کنم داور به درستی گل را مردود کرد.

سرمربی تیم شیرازی با تاکید بر اینکه شکست ۳ بر صفر حق تیمش نبوده است، گفت: گل گهر از ۴ موقعیت به ۳ گل رسید اما ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد. با این حال دیگر این بازی را فراموش می‌کنیم و تمرکز را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم.

وی در خصوص بازی بسیار حساس هفته آینده تیمش در مقابل صدرنشین لیگ یک گفت: توقع داریم تماشاگران در آن بازی هم حافظیه را پر کنند، چون آن بازی نه تنها در صعود بلکه در قهرمانی لیگ هم تعیین کننده است. البته از مسئولان شهر و استان هم توقع داریم در آن مسابقه کنار ما باشند.

رجب‌زاده در خصوص رای کمیته انضباطی برای بازی این تیم مقابل استقلال ملاثانی نیز گفت: قرار است روز یکشنبه(۹ اردیبهشت) نماینده باشگاه ما برای ارائه توضیحات در خصوص آن مسابقه به کمیته انضباطی برود و می‌دانم که این کمیته هم به دنبال برقراری عدالت است. فکر می‌کنم همه چیز در خصوص دیدار با ملاثانی واضح است و بازی باید سه بر صفر به سود ما اعلام شود.

به گزارش ایسنا، تیم فجرشهید سپاسی شیراز که هم‌اکنون با یک بازی کمتر نسبت به دو تیم صدرنشین، رتبه سوم لیگ یک را در اختیار دارد، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت باید در شیراز به مصاف خیبر خرم آباد، تیم نخست جدول رده بندی برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • مراقب باشید/ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • مراقب نیش ها باشید!
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید