Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@17:15:57 GMT

کشف جسد ناشناس در پای قله دماوند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۰۹۹۹

کشف جسد ناشناس در پای قله دماوند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از کشف جسدی با هویت ناشناس در دامنه قله دماوند خبر داد.

جمشید نیکزاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در پی اطلاع یک چوپان مبنی بر دیده شدن یک جسد در منطقه "کافردره" قله دماوند تیم هلال احمر به این منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از جسد مذکور یک جمجمه و بخشی از بدن یافت شد افزود: استخوان‌های جمع آوری شده با تشکیل پرونده انتظامی به پاسگاه رینه بخش لاریجان شهرستان آمل منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به انکه جسد برای انجام مراحل شناسایی و انجام آزمایش های تشخیص هویت به پزشکی قانونی تحویل داده شده است افزود: جنسیت فرد قابل تشخیص نبوده است و باید بعد از تشخیص پزشکی قانونی مشخص شود.

نیکزاد گفت: حدود ۲ سال پیش جوانی دانشجو (مرد) در دامنه های فله دماوند مفقود شد که تا به امروز نشانی از آن یافت نشده است.

وی با بیان اینکه هنوز نمی توان ارتباطی بین جسد کشف شده با آن جوان پیدا کرد ، افزود: اما یکی از احتمالات این است که جسد یافت شده مربوط به همان جوان باشد اما به هر حال باید منتظر ماند تا نتایج آزمایشات هویتی معلوم شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0036vs

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم

اپراتور هلال احمر قم در پی تماس تلفنی یک فرد با شماره ۱۱۲ (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر)، مبنی بر پریدن شیر در گلوی نوزاد و بند آمدن راه نفسش، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075141 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان