Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:01:56 GMT

درخواست تکواندوکاران المپیکی و وعده رییس فدراسیون

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۳۹۱

درخواست تکواندوکاران المپیکی و وعده رییس فدراسیون

تکواندوکاران المپیکی در حاشیه مراسم امروز فدراسیون تکواندو، خواستار برگزاری اردوی تیم ملی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که امروز مراسم رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو با حضور علی نژاد، معاون وزیر ورزش برگزار شد، آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی به عنوان دو ملی‌پوش المپیکی این رشته درخواست کردند اردوی تیم ملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


آرمین هادی‌پور در حاشیه مراسم امروز گفت: متاسفانه به تیم ملی تکواندو و اکثر رشته‌های رزمی اجازه تمرین ندادند. امیدوارم زودتر اردوها شروع شود چون در غیر اینصورت ما ضرر می‌کنیم. 


میرهاشم حسینی نیز در این باره گفت: وقتی در شهر خودمان بیرون از خانه می‌رویم و تمرین می‌کنیم، نمی‌دانیم در آن مکان قبل از ما چه کسی و با چه شرایطی تمرین کرده. وقتی به فدراسیون تکواندو بیاییم، قطعا بهتر می توانیم شرایط را کنترل و نکات بهداشتی را رعایت کنیم. 


بعد از مطرح شدن درخواست این دو تکواندوکار المپیکی، پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو گفت: این قول را گرفتیم که اگر برگزاری مسابقات بین‌المللی قطعی شود، با شرایط خاص و دستورالعمل‌های بهداشتی اردوی تیم ملی را برگزار کنیم. 


گفته می‌شود طی روزهای آینده فدراسیون جهانی تکواندو تاریخ رویدادهایی همچون رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک را اعلام می کند که زمان آن آبان ماه سال جاری خواهد بود.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

جاویدپورسرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان  گفت: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد