Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:55:20 GMT

تیمی که بهتر از قهرمان امتیاز آورده است!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۳۹۷

تیمی که بهتر از قهرمان امتیاز آورده است!

شاگردان قاسم شهبا توانسته‌اند نتایجی فوق العاده درخشان را در هفته‌های اخیر به دست آوردند و مقابل مدعیان لیگ نیز ایستادگی کنند.

به گزارش "ورزش سه" آرمان گهر سیرجان تیمی است که واقعا در هفته‌های اخیر در راستای فوتبال پاک نمایش‌های فوق‌العاده داشته است؛ آن‌ها که تا پیش از تعطیلات لیگ به دلیل شیوع کرونا در جایگاهی از جدول بودند که نه خطر سقوط چندان تهدیدشان می‌کرد و نه امیدی به صعود داشتند اما به دنبال آن بودند تا پایانی خوش در فصل جاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان گهر در شروع لیگ پس از تعطیلات چهار ماهه توانست در سیرجان تیم مدعی نود ارومیه را شکست دهد، پیروزی مقابل علم و ادب بحران زده دومین برد متوالی شاگردان شهبا بود و تساوی مقابل نیروی زمینی باعث شد تا تیم روانخواه در جمع کاندیداهای سقوط قرار گیرد و سیرجانی‌ها شروعی ایده‌آل را برای خود رقم بزنند.

 

پس از توقف مقابل نیروی زمینی، برد برابر آلومینیوم اراک که یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بود باعث شد تا معادلات صدرجدول پیچیده شود و شگفتی بزرگی در اراک بخورد؛ پیروزی مقابل استقلال خوزستان و دو تساوی متوالی مقابل قشقایی شیراز و هوادار تهران باعث شد تا روند شکست ناپذیری شاگردان شهبا پس از شروع دوباره لیگ حفظ شود و آن‌ها موفق به کسب 15 امتیاز شوند.

 

در شروع دوباره لیگ یک و هفت بازی که برگزار شده، آرمان گهر سیرجان در کنار هوادار تهران بهترین نتایج را در میان تیم های لیگ یکی کسب کردند؛ نتایجی حتی بهتر از مس رفسنجان که توانست امسال به عنوان اولین تیم راهی لیگ برتر شود و قهرمان لیگ یک را به دست آورد!

آرمان گهر سیرجان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرمان گهر سیرجان دسته یک آرمان گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!

شب گذشته پس از ۱۴ سال اورتون در دربی مرسی ساید مقابل لیورپول به برتری رسید تا امید قهرمانی تیم کلوپ کمتر از قبل شود. باید معجزه‌ای شود تا آرسنال و سیتی بگذارند تا جام به لیورپولی‌ها برسد. پس از این باخت، ویرجیل فن دایک مصاحبه‌ای تند و آتشین داشت و از کلمات متفاوتی نیز استفاده کرد.


استفاده کلمه «آنها» به جای «ما» نشان می‌دهد که اختلاف در تیم لیورپول بالا گرفته و فن دایک از نمایش هم‌تیمی‌های خود سخت عصبانی است. این در حالی است که پیش‌تر نیز، رابرتسون، دیگر مدافع تیم شدیداً از مهاجمان لیورپول انتقاد کرد و گفت که باید آن‌ها گلزنی کنند!


فن دایک در ادامه گفت: اگر ما به صورت کلی به همین شکل بازی کنیم، هیچ تقابلی را در زمین برنده نشویم و خیلی راحت ضربه کاشته به بازیکنان بدهیم، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت. مدافع لیورپول از ناراحتی شدید خود پس از شکست صحبت کرد و اظهار داشت که باید تمام بازیکنان لیورپول امشب در آیینه خودشان را نگاه کنند و اگر همه توانشان را گذاشتند، عملکردشان را بازبینی کنند.


فن دایک مدعی شد که لیورپول که مدعی قهرمانی است، نباید مقابل تیمی که مدعی سقوط است این گونه بازی کند. او گفت «با نمایش امروز خودمان خواستیم که کورس قهرمانی جا بمانیم!»

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • 7 نکته که در شروع مذاکره باید رعایت کنیم