Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@04:20:06 GMT

مهم‌ترین حوادثی که در ۱۹ مرداد رخ داد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۴۵۴

مهم‌ترین حوادثی که در ۱۹ مرداد رخ داد

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز نوزدهم مرداد ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 19:30 - 19 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۲۰۴

خبرگزاری میزان - در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی نوزدهم مرداد ماه مشاهده می‌کنید.   بیشتر بخوانید:سرقت در تهران و دستگیری در زندان شمال کشور معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران از شناسایی و دستگیری سارق منزلی در تهران خبر داد که پس از سه سال متواری بودن در زندان شمال کشور بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید:کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی با وعده شراکت جانشین پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی که با وعده سرمایه گذاری در پرورش مرغ تخم گذار ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.   بیشتر بخوانید: کشف ۴ تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان رییس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی از کشف ۴ تن و ۴۸۴ کیلو مواد افیونی و دستگیری ۴ سوداگر مرگ، در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان‌های "نیک شهر" و "سراوان" خبر داد.   بیشتر بخوانید:اعزام ۲ تیم ارزیاب به کرمانشاه به گفته رییس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات، ۲ تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.   بیشتر بخوانید:انهدام یک باند موادمخدر در گیلان/۴ سوداگر مرگ دستگیر شدند  فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۴ سوداگر مرگ در شهرستان‌های رشت و فومن خبر داد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت خبرگزاری میزان بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، پلیس فتا فروشندگان ابزار تقلب را هم دستگیر کرده است. به گفته سرهنگ گودرزی، رئیس پلیس فتا پایتخت، افرادی که از این ابزارها در کنکور استفاده کنند، شناسایی می شوند.

­سردار مجید، رئیس پلیس فتا کشور می گوید؛ در یک ماه گذشته، بیش از ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ با قبولی تضمینی شناسایی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • فیلم/ دستگیری حامیان فلسطین توسط پلیس آمریکا
  • دستگیری ۱۸ مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید