Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کمیسیون سیما ، منظر و فضای سبز شورای اسلامی شهر بابل ، در چند ماهه اخیر نهضت فضای سبز  و توسعه گردشگری در دستور کار جدی شهرداری بابل قرار گرفته است.  
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: مهندس حسن احمدزاده عالمی  رییس کمیسیون فضای سبز شورای اسلامی شهر بابل در آئین افتتاح بوستان بزرگ امام علی (ع) موزیرج در سالروز عید سعید غدیر خم ضمن تشکر  ازحمایت های امام جمعه معزز  شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر و  توجه و اهتمام شهردار  ،مجموعه شهرداری در انجام پروژه های شهری بیان داشت  خوشبختانه طی پنج ماهه نخست سال 99 حدود 10 پروژه افتتاح شده است که به طور میانگین هر دوهفته شاهد افتتاح یک پروژه در شهر بابل هستیم که این امر نشان از  حمایت ،  همدلی و وفاق  شورای شهر  و شهرداری دارد که در کمتر برهه ای شاهد آن بوده ایم‌ و این رویدادی بسیار بزرگ  در جهت توسعه شهر می باشد که بی سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      
عملکرد شهرداری بابل دریکسال اخیردرتوسعه وافزایش سرانه فضای سبز یک نهضت وانقلاب  برای شهربه شمارمی رود:

عملکرد شهرداری بابل در یکسال اخیر دوران فعالیت شورای پنجم  در توسعه و افزایش سرانه فضای سبز یک نهضت و انقلاب  برای شهر  به شمار می رود که خوشبختانه در این حوزه توجه به نقاط  حاشیه و کم ‌برخوردار شهر بیش از پیش بوده است.     
بوستان بزرگ امام علی(ع)  در زمینی به مساحت حدود 1/5هکتار و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در منطقه بزرگ موزیرج در مدت زمان کوتاهی پس از ارائه طرح اولیه از سوی شهرداری ، استقبال و حمایت اعضای شورا ، تدبیر و درایت شهردار محترم و کار شبانه روزی مجموعه عمرانی و فضای سبز شهرداری به بهره برداری رسید تا باردیگر شهرداری و شورا  در راستای خدمت رسانی پروژه ای بزرگ  به مردم بابل آن هم در پر جمعیت ترین منطقه شهری  هدیه دهند             .
نود درصد پروژه های افتتاح شده در چند ماهه اخیر در حوزه فضای سبز و گردشگری بوده است:

بوستان بزرگ امام علی(ع) با اتصال به تالاب 20 هکتاری موزیرج میتواند بعنوان بزرگترین مرکز گردشگری و تفریحی  در ورودی شهر بابل باشد که علاوه بر ایجاد فضایی توریستی در کاهش  ترافیک شهری نیز تاثیر گذار خواهد بود چرا که ساکنین منطقه موزیرج به دلیل عدم برخورداری از فضای تفریحی مناسب مجبور به استفاده از سایر فضاهای سبز شهری علی‌الخصوص بوستان نوشیروانی بوده‌اند که این امر سبب افزایش تردد در ضلع شمالی شهر می شد .
نود درصد پروژه های افتتاح شده در چند ماهه اخیر در حوزه فضای سبز و گردشگری بوده است که نشان از توجه مجموعه مدیریت شهری برای ایجاد شور ، نشاط و شادابی برای شهرندان دارد پارک رضوانی ، پیاده راه آیت اله کریمی ،  بوستان گل ، پارک شهدای شهرداری ،   تالاب 20 هکتاری موزیرج و تالاب 5 هکتاری کمانگرکلا و تعداد زیادی پارک و فضای سبز محله بخشی از اقدامات شهرداری در توسعه فضای سبز  و گردشگری می باشد و نکته قابل توجه در اجرای این پروژه ها این  است که شهرداری در کوتاه ترین زمان ممکن با کار و تلاش_جهادی این پروژه ها  را جهت استفاده شهروندان به بهره‌برداری رسانده است         
طرح توسعه سایت انجیلی سی درحال اجرا میباشد:

شورا و شهرداری بابل  با وفاق ، همدلی ، همت و تلاش در کنار این فعالیت ها در حوزه های عمرانی و خدماتی نیز فعالیت های قابل توجهی داشته است و در راستای کاهش ترافیک سطح شهر فاز پنجم جاده ساحلی  به بهره برداری رسانده و عملیات اجرایی فاز نهایی کمربندی شرقی دوم را آغاز نموده است ضمن اینکه طرح توسعه سایت انجیلی سی نیز در حال اجرا بوده و ایستگاه شماره 6 آتش نشانی به بهره‌برداری رسیده است  .
همه این اقدامات با هدف ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان عزیز بوده که شهرداری بابل در بدترین اوضاع مالی و اقتصادی کشور با مدیریت هزینه و استفاده منابع داخلی توانست به آن دست یابد، این اطمینان خاطر را به مردم شریف بابل می دهیم که قطعا با همکاری و همراهی شما شهروندان گرامی و تلاش و پیگیری خدمتگزارانتان در مجموعه مدیریت شهری شاهد رشد ، توسعه و شکوفایی بیش از پیش شهرمان باشیم .

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خوشبختانه طی پنج ماهه نخست سال 99 حدود 10 پروژه افتتاح بهره برداری شهرداری بابل افتتاح شده برای شهر فضای سبز شهر بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود

سید شمس‌الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار وظیفه ترویج و نشر سیرت و صورت شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس دارد و با توجه به ظرفیت‌های استان و سرداران و فرماندهان اما هنوز تولید آثار هنری فاخر نداریم.

وی ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس زنجان را یکی از برنامه‌های مهم خواند و گفت: ساخت موزه زنجان به تعویق افتاده اما امسال با توفیق الهی فاز یک موزه دفاع مقدس که نماد و بیرق ۳۵۳۵ شهید و ۷۰ هزار رزمنده دفاع مقدس است، در تاریخ سوم خرداد افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه ساخت موزه تقریباً ۱۱ به طول انجامید، ابراز کرد: استانداری و شهرداری زنجان کمک‌های خوبی را در زمینه ساخت موزه داشتند و موزه‌های دفاع مقدس باید با کمک مسئولان استانی ساخته شود که امیدواریم سال آینده فاز دوم را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه در حوزه تدوین و چاپ و نشر کتاب باید سالانه ۶۰ عنوان کتاب مکتوب ۲۰ عنوان کتاب صوتی تهیه کنیم، عنوان کرد: این کار نیز با همکاری سایر نهادهای فرهنگی انجام می‌شود.

موسوی با تأکید بر اینکه همه کارهای بنیاد باید با مشارکت نهادهای فرهنگی و نظامی استان باشد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با گرانی کاغذ مواجه هستیم و ۶۰ عنوان کتاب را آماده کردیم که قسمتی از این کتاب‌ها چاپ شده و یک قسمت برای تأمین هزینه به مشکل برخوردیم.

وی تجلیل از یک میلیون نفر پیشکسوتان دفاع مقدس در سال را از دیگر برنامه‌های این بنیاد برشمرد و افزود: در تجلیل یک میلیون نفری ایثارگران ،۱۰ هزار نفر سهم استان زنجان می‌باشد

موسوی افزود: در حوزه هنر نیز تولید موسیقی، کلیپ، فیلم کوتاه و سینمایی و برگزاری جشنواره‌های مرتبط مثل فانوس و افتخار من در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه تولید فیلم هزینه‌بردار است، ادامه داد: وظیفه ما پای کار آوردن جوانان متعهد، انقلابی و دلسوز است و بر این اساس استارت فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای شهید مخبری زده شده است.

وی هزینه مورد نیاز برای تولید این فیلم را ۵ میلیارد تومان دانست و گفت: مؤسسه روایت فتح هم قول حمایت داده و ارتش نیز در بحث ادوات و تجهیزات کمک‌هایی را ارائه می‌دهد.

موسوی با بیان اینکه تدریس درس ۲ واحدی دفاع مقدس در دانشگاه‌ها یکی از رویکردهای جدی است، یادآور شد: استان زنجان به لحاظ دارا بودن دانشگاه‌های متعدد و اساتید برجسته، ظرفیت خوبی برای حفظ حافظه تاریخی ملت و انتقال وقایع به جوانان دارد.

کد خبر 6090527

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود