Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:47:53 GMT

بازدید رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از استانی تسنیم در اهواز + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۷۳۴

بازدید رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از استانی تسنیم در اهواز + تصاویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با حضور در خبرگزاری تسنیم از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با حضور در خبرگزاری از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید کرد.

قانع نشدن دو نماینده مجلس از توضیحات وزیر راه در کمیسیون اجتماعیعیدی نماینده ولی فقیه در استان البرز به کادر درمانی/اهداء شاخه گل و بسته تبرکی حرم امام رضا (ع)درخواست یک نماینده مجلس برای نحوه برگزاری کنکور سراسری

در این نشست خبرنگاران پرسش‌های خود را از نماینده مردم اهواز، باوی ، حمیدیه و کارون پرسیدند و مقرر شد این دیدارها به شکل منظم فصلی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/341/ش

R41468/P/S6,57/CT8 بیشتر بخوانید... ضرورت برگزاری نشست ستاد مقابله با کرونا و مجلس نشست خبری نماینده ولی‌فقیه استان سمنان به مناسبت هفته نماز به روایت تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ضرورت برگزاری نشست ستاد مقابله با کرونا و مجلس نشست خبری نماینده ولی‌فقیه استان سمنان به مناسبت هفته نماز به روایت تصویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۲ ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد ۳ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۴ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۵ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۶ پاشازاده: از هر لحاظ از همه تیم‌ها ضعیف‌تر هستیم/ دلم روشن است که نتیجه می‌گیریم ۷ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۸ کرمانشاه مقصد گردشگران سلامت از کشور عراق / ۴ پروژه بزرگ گردشگری سلامت در استان اجرا می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد گزارش ویدئویی| اقدام جهادی ‌نیروی دریایی سپاه در بندرماهشهر/ اجرای طرح ویزیت رایگان از سوی گروه‌های جهادی چراغ کرونا در هرمزگان کم سو شد / مردم به هیچ وجه دستورالعمل‌های بهداشتی را رها نکنند رئیس هیئت پزشکی اصفهان: فعالیت مدارس فوتبال فعلاً ممنوع است/ اختلاف سازمان لیگ و فدراسیون درباره افسران سلامت مهمترین اخبار تسنیم ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران موسوی: عامل بمباران‌ هسته‌‌ای ژاپن به جای پاسخگویی مدعی مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی است بایدن درباره عواقب انتخاب دوباره ترامپ هشدار داد دلایل غرب برای حفظ بازیگری استعماری در لبنان بعد از باخت در بازی استراتژیک روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد